عزیزی رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: اولین المپیاد ورزشی دانش آموزی استعدادهای برتر کشور در رشته دوچرخه سواری به میزبانی استان خراسان رضوی در مورخ ۹۷/۸/۳۰ لغایت ۹۷/۹/۲ برگزار گردید. عزیزی گفت:در این المپیاد تعداد ۲۷ تیم از کل کشور حضور داشتند که استان کرمانشاه در سه رده سنی ۱۳ ، ۱۴ و ۱۵ سال در بخش آقایان نوجوانان شرکت کرد.رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: در بخش کوهستان محمد پارسا شفیعی در رده ۱۵ سال توانست با مقام دوم یک مدال نقره و حکم قهرمانی را بدست آورده و راهی اردوی انتخابی تیم ملی فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران گردید.
دیدگاه