شنبه, ۲۳ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 13 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21138 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

علت «شوره سر» و راه درمان آن چیست؟ غرق شدن مرد ۵۰ ساله در سد شیان اسلام آبادغرب فضاسازی ماه محرم با نصب ۱۵۰۰ متر مربع بنر در شهر کرمانشاه پُرخوابی خطرناک‌تر است یا کم‌خوابی؟ هشدار شکسته‌شدن رکورد مصرف برق در کرمانشاه ایده «هر کلانتری یک شهر» کرمانشاه الگوی مناسبی برای کل کشور است بازدید مشترک وزرای کشور ایران و عراق از «مرز خسروی» رخداد ۱۲۳ زمین‌لرزه در هفته گذشته / لرزه ۴.۷ ریشتری بر تن قصر شیرین کرمانشاه کاهش ۲۰ درصدی شرکت داوطلبان کرمانشاهی در کنکور تب دنگی در ۸۰ درصد افراد بدون علائم ظاهر میشود خانواده‌ها آموزش در سنین پایین را در کودکان مبتلا به «اُتیسم» جدی بگیرند مراکز اقامتی غیرمجاز کرمانشاه ساماندهی می‌شوند ماندگاری هوای گرم در کرمانشاه آتش‌سوزی در انبار ضایعات یک ساختمان مسکونی در کرمانشاه مهار شد لزوم ورود دادستانی به فاجعه تخریب پیزومترهای آب زیرزمینی در استان/ ظرف۲سال ۸۵ چاهک مشاهداتی از مدار انتفاع خارج شده اند!   تدابیر ترافیکی پلیس کرمانشاه برای ایام ماه محرم نذری دارها بخوانند امکان برگزاری کنسرت در اماکن تاریخی کرمانشاه وجود دارد استفاده از ظرفیت پلیس یاران محرم در شب های عزاداری/ رانندگان از سالم بودن سیستم روشنایی خودرو مطمعن شوند قصرشیرین با ۴۷ درجه گرم‌ترین نقطه کرمانشاه

استاندار:تقاضای برخورد قاطع با ایرانسل داریم
10 آذر 1397 - 17:43
شناسه : 12400
3
مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه- در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در فرمانداری گیلانغرب طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیریت ایرانسل بخاطر نقایص بزرگی که در ارائه خدمات به مردم‌ در مناطق زلزله‌زده در هنگام حادثه داشته اند، باید رسماً از مردم استان کرمانشاه عذرخواهی کند.گزارش قصور این اپراتور در زمان زلزله را به وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات منعکس میکنیم و تقاضای برخورد قانونی و قاطع با این‌ اپراتور را خواهیم داشت/ شرکت مخابرات باید برنامه های لازم را برای تقویت سایتهای مخابراتی ارائه کند/بانکها این نکته را مدنظر داشته باشند که تسهیلات کلیه واحدهایی که پول برای تعمیرات واحد‌های زلزله‌زده دریافت کرده اند تا دو سال امهال می‌شود/درصورت برگشت بودجه، شخص مدیر کل دستگاهها بابد جوابگوی مردم و رسانه ها باشند.

پ
پ

 مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه امروز شنبه ۱۰ آذر ماه- در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران درفرمانداری گیلانغرب:

مدیریت ایرانسل بخاطر نقایص بزرگی که در ارائه خدمات به مردم‌ در مناطق زلزله‌زده در هنگام حادثه داشته اند، باید رسماً از مردم استان کرمانشاه عذرخواهی کند.گزارش قصور این اپراتور در زمان زلزله را به وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات منعکس میکنیم و تقاضای برخورد قانونی و قاطع با این‌ اپراتور را خواهیم داشت.

همه مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در زلزله اخیر تمام توان خود را برای کمک به مردم عزیز در مناطق زلزله‌زده به کار گرفتند.

شرکت مخابرات باید برنامه های لازم را برای تقویت سایتهای مخابراتی ارائه کند.

بانک ملی استان عملکرد خوبی در کمک به زلزله‌زدگان داشته است و توقع داریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

بانکها این نکته را مدنظر داشته باشند که تسهیلات کلیه واحدهایی که پول برای تعمیرات واحد‌های زلزله‌زده دریافت کرده اند تا دو سال امهال می‌شود.

درصورت برگشت بودجه، شخص مدیر کل دستگاهها بابد جوابگوی مردم و رسانه ها باشند. مدیرانی که نتوانند سهم باقیمانده خود را تاشنبه آینده از خزانه بگیرند، سهم آنها را به دستگاههای فعال اختصاص میدهیم و حق اعتراض هم ندارند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.