پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

واحد کنترل کیفیت شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه عنوان برتر واحدهای استاندارد ایران را کسب کرد
06 آبان 1396 - 18:35
شناسه : 1344
4
در همایش روز جهانی استاندارد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر کنترل کیفیت شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه عنوان نمونه کشوری را کسب کرد.

پ
پ

 

به گزارش طلوع به نقل از روابط عمومی پتروشیمی کرمانشاه، مراسم «روز جهانی استاندارد» با حضور دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری، دکتر شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و سایر مقامات ارشد جمهوری اسلامی، در سالن اجلاس سران در تهران برگزار گردید.

در این بزرگداشت؛ از واحدهای منتخب تولیدی و مدیران کنترل کیفیت نمونه و برگزیدگان سایر حوزه های مرتبط با استاندارد با حضور مقامات ارشد دولتی قدردانی شد.

مهندس درکه مدیر کنترل کیفیت شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با کسب عنوان مدیر کنترل کیفیت نمونه کشوری، در این همایش حضور یافت و لوح تقدیر و تندیس خود را از دکتر شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت نمود.

انتخاب برگزیدگان این همایش، طی ارزیابی‌های تخصصی و ارائه مدارک و مستندات مرتبط با مدیریت کنترل کیفیت و بررسی عملکرد سالیانه افراد صورت گرفت که در نهایت تنها تعداد معدودی از مدیران در حوزه کنترل کیفیت در سطح کشور به عنوان برگزیدگان ملی استاندارد و مدیران کنترل کیفیت نمونه کشوری انتخاب گردیدند.

محور اصلی این همایش؛ سخنرانی معاون اول رئیس جمهوری، وزیر صنعت و معدن و همچنین رئیس سازمان ملی استاندارد بود.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: توسعه به معنای ارتقاء کیفیت زندگی آحاد ملت است، اگر بهره وری در تصمیم گیری سازمان‌ها و بخش‌های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی، پژوهش آموزش و پرورش بالا برود به استاندارد بالا می‌رسیم.

وی افزود: استاندارد باید برهمه عرصه‌ها از جمله سیاست و اقتصاد تسری پیدا کند و مردم بدانند خروجی فعالیت ما در بهبود زندگی آنها تعیین کننده است. به کمک استاندارد باید به سمت جهانی شدن حرکت کنیم و با تولید کالای با کیفیت در بازارهای بین المللی حضور یابیم.

همچنین محمد شریعتمداری وزیر صنعت و معدن و تجارت در این همایش عنوان کرد: استانداردهای تدوین شده کف استاندارد و کیفیت است و همه کالاها باید با استاندارد تولید و عرضه شوند و همه بنگاه‌ها باید به استاندارد همت گمارند.

در ادامه مراسم؛ نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه سازمان ملی استاندارد تمرکز خود را در حوزه ملی و بین المللی بر کیفیت کالا و خدمات قرار داده است، اظهار داشت: بند ۲۴ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که نگرانی مقام معظم رهبری در رابطه با توسعه پوشش استاندارد به کلیه کالاها و خدمات بود مد نظر قرار گرفته و علاوه بر استانداردهای اجباری که از قبل وجود داشت استانداردهای تشویقی و توسعه استاندارد به سایر کالاها و خدمات ، در مسیر خود قرار گرفته است.

بر پایه این گزارش؛ از روز جهانی استاندارد در سال ۱۳۹۵ تا امروز موفقیت های فراوانی در حوزه‌های تدوین و تجدیدنظر در استانداردها، ارزیابی انطباق، تایید صلاحیت و اندازه شناسی، هم در داخل و هم در عرصه بین المللی، به دست آمده است و از ظرفیت‌ها و موقعیت‌های ایجاد شده به خوبی بهره برده تا پرچم سازمان ملی استاندارد، هم در ایران و هم در عرصه جهانی، برافراشته باشد.

یک الگوی نظام‌مند و سازمان یافته برای استقرار نظام کنترل کیفیت در یک مجموعه صنعتی و تولیدی، به سازمان ها کمک می‌نماید که با حرکت بسوی نظام مدیریت کیفیت جامع‌، اهدافی متعالی همچون افزایش رضایت مشتری‌، بهبود کیفیت محصولات و خدمات، افزایش مشارکت کارکنان‌، بهبود مستمر، دستیابی به نتایج پایدار مالی و اقتصادی، را محقق نمایند.

پیاده سازی سیستم‌های مدیریت، اولین گام در راه بقای سازمان در شرایط متغیر و پیچیده اقتصاد امروز می‌باشد. لذا واحد آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، فعالیت‌های خود را در راستای الزامات سیستم‌های مدیریت برنامه‌ریزی نموده و جهت راهبرد کیفی سازمان، اهداف کلان را تعریف می‌نماید و در جهت دستیابی به این اهداف، اقدامات برنامه‌ریزی شده را به مرحله اجرا در می‌آورد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.