یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21347 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

با استفاده از بازی درمانی از اضطراب کلاس اولی ها بکاهید/ نقاشی تیره رنگ کودک چه پیامی دارد؟ میزان مزاحمت تلفنی در اورژانس کرمانشاه بالا رفته است شفاف سازی راهکاری برای جلب رضایت شرکای اجتماعی است/۸۸۳میلیاردتومان آخرین حقوق پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاهی ست مشاور تحصیلی نداشتم، آزمونهای آزمایشی و کتابهای کمک درسی یاری رسان شد فعالیت مرزهای رسمی کرمانشاه باید ساماندهی شود توضیح دادستان گیلانغرب در خصوص فوت یک متهم  نماینده مجلس: رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده آخر هفته‌ای خنک در انتظار کرمانشاه استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه آغاز طرح «زوج‌وفرد خودروها» در کرمانشاه از ۲۰ شهریور جستجو برای یافتن غارهای جدید در «پرآو» ماموگرافی و باورهای غلط درباره آن ۱۸کودک در شیرخوارگاه معتضدی نگهداری می شوند/ثبت ۱مورد فرزند خواندگی برای متقاضی مجرد در کرمانشاه کرمانشاه ۷۹ هزار بیکار دارد/ نمایندگان پیگیر باشند کرمانشاه مقصد اول سفر رییس جمهور شود گرد و غبار دید افقی را در قصرشیرین کاهش داد مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه برگشت اعتبارات را تکذیب کرد/ ادعای جذب اعتبارات طی ۲۰ روز مرز خسروی همچنان ۲۴ ساعته آماده تردد زوار است راه‌اندازی۸سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه غرق شدن مردی ۴۰ ساله در سد جامیشان سنقروکلیایی شهردار کرمانشاه در دهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی: کرمانشاه قابلیت های زیادی برای گردشگری پایدار دارد  

سامانه ۱۴۸۰صدای مشاور بهزیستی با بیش از ۱۴ هزار تماس موفق
28 آذر 1397 - 10:11
شناسه : 13705
3
امید قادری اظهارداشت: ۱۴هزارو ۹۸۰ تماس موفق از طریق سامانه صدای مشاور بهزیستی به شماره ۱۴۸۰ از ابتدای سال تاکنون برقرار شده است. طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد:مسائل زناشویی، مشکلات تربیتی، تحصیلی، آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد، تربیت فرزندان از مهمترین موارد مطرح شده طی برقراری تماس با این سامانه تلفنی بوده است.وی افزود: هر فرد برای بهترزندگی کردن و غلبه برمشکلات نیازمند آگاهی است که این از طریق مشورت با افرادخبره و متخصص بدست می آید.قادری گفت: خدمات مشاوره بهزیستی از ساعت هشت صبح تا ۱۹ عصر توسط۱۱ مشاور متخصص زن و مردم به تماس گیرندگان ارائه می شود.وی با بیان اینکه مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ از سال۷۹ در کرمانشاه آغاز به کارکرده افزود: برقراری تعامل بین تماس گیرنده و مشاورموجب می شود نیازتماس گیرندگان برطرف شده یا سبب تثبیت یابهبود سلامت روان آن ها شود.

پ
پ
 
 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.