شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21179 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ساعت کاری ادارات کرمانشاه هفته آینده هم از ۶ تا ۱۱ است فیلم سینمایی تقدیر در چند قدمی اکران/پایان تدوین تا آخر هفته همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زوار پای کار باشند هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر شنا در انبوهه ی نابسامانی ها! + عکس تجهیز ۴۱۰۰ مشترک خانگی و ۱۰۰ مرکز تجاری و اداری به اینترنت فیبر نوری آمادگی مرز خسروی برای میزبانی از دو میلیون زائر اربعین فعالیت ۱۰ اکیپ جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فردا پنجشنبه ادارات کرمانشاه تعطیل است دمای کرمانشاه امسال ۶ روز بالای ۴۰ درجه بود احیای درآمد های پایدار در شهرداری لازم است سارقان تلفن ثابت ۱۳۰۰ مشترک کرمانشاهی را قطع کردند کیفیت دولت به کیفیت مدیران و تصمیم گیرانش وابسته است توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در کرمانشاه طی ایام اربعین اوایل هفته آینده یک پیک گرمایی در کرمانشاه خواهیم داشت نیایش در آغوش آرامش است/رفع نقاط حادثه خیر؛ مطالبه جدی کرمانشاهیان از مسئولان دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌ فرم سال گذشته خود استفاده کنند کشف ۱۶۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه آمادگی ناوگان کرمانشاه برای جابجایی زوار اربعین/ پیش‌فروش ۷۰ هزار بلیط برگشت هشدار به مستاجران؛مراقب باربری‌های غیرمجاز باشید

سامانه ۱۴۸۰صدای مشاور بهزیستی با بیش از ۱۴ هزار تماس موفق
28 آذر 1397 - 10:11
شناسه : 13705
2
امید قادری اظهارداشت: ۱۴هزارو ۹۸۰ تماس موفق از طریق سامانه صدای مشاور بهزیستی به شماره ۱۴۸۰ از ابتدای سال تاکنون برقرار شده است. طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد:مسائل زناشویی، مشکلات تربیتی، تحصیلی، آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد، تربیت فرزندان از مهمترین موارد مطرح شده طی برقراری تماس با این سامانه تلفنی بوده است.وی افزود: هر فرد برای بهترزندگی کردن و غلبه برمشکلات نیازمند آگاهی است که این از طریق مشورت با افرادخبره و متخصص بدست می آید.قادری گفت: خدمات مشاوره بهزیستی از ساعت هشت صبح تا ۱۹ عصر توسط۱۱ مشاور متخصص زن و مردم به تماس گیرندگان ارائه می شود.وی با بیان اینکه مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ از سال۷۹ در کرمانشاه آغاز به کارکرده افزود: برقراری تعامل بین تماس گیرنده و مشاورموجب می شود نیازتماس گیرندگان برطرف شده یا سبب تثبیت یابهبود سلامت روان آن ها شود.

پ
پ
 
 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.