یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21347 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

با استفاده از بازی درمانی از اضطراب کلاس اولی ها بکاهید/ نقاشی تیره رنگ کودک چه پیامی دارد؟ میزان مزاحمت تلفنی در اورژانس کرمانشاه بالا رفته است شفاف سازی راهکاری برای جلب رضایت شرکای اجتماعی است/۸۸۳میلیاردتومان آخرین حقوق پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاهی ست مشاور تحصیلی نداشتم، آزمونهای آزمایشی و کتابهای کمک درسی یاری رسان شد فعالیت مرزهای رسمی کرمانشاه باید ساماندهی شود توضیح دادستان گیلانغرب در خصوص فوت یک متهم  نماینده مجلس: رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده آخر هفته‌ای خنک در انتظار کرمانشاه استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه آغاز طرح «زوج‌وفرد خودروها» در کرمانشاه از ۲۰ شهریور جستجو برای یافتن غارهای جدید در «پرآو» ماموگرافی و باورهای غلط درباره آن ۱۸کودک در شیرخوارگاه معتضدی نگهداری می شوند/ثبت ۱مورد فرزند خواندگی برای متقاضی مجرد در کرمانشاه کرمانشاه ۷۹ هزار بیکار دارد/ نمایندگان پیگیر باشند کرمانشاه مقصد اول سفر رییس جمهور شود گرد و غبار دید افقی را در قصرشیرین کاهش داد مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه برگشت اعتبارات را تکذیب کرد/ ادعای جذب اعتبارات طی ۲۰ روز مرز خسروی همچنان ۲۴ ساعته آماده تردد زوار است راه‌اندازی۸سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه غرق شدن مردی ۴۰ ساله در سد جامیشان سنقروکلیایی شهردار کرمانشاه در دهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی: کرمانشاه قابلیت های زیادی برای گردشگری پایدار دارد  

کم توجهی به “قطار شهری” دلیل استعفای مدیرعامل!
09 دی 1397 - 15:39
شناسه : 14542
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه دلیل استعفای خود را کم توجهی به پروژه قطار شهری و کم لطفی برخی اعضای شورای شهر به قطار شهری عنوان کرد و گفت: قطار شهری کرمانشاه بزرگترین پروژه شهری کرمانشاه است، اما این سازمان کمترین امکانات را دارد. حتی حقوق پرسنل شرکتی سازمان چند ماه عقب افتاده است. سالانه ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه پول وارد استان می شود، اما برای تامین ۲۰۰ میلیون تومان حقوق پرسنل شرکتی مشکل داریم.

پ
پ

سعید سلیم ساسانی با تایید خبر استعفایش، اظهار کرد: چند سالی از شروع پروژه قطار شهری کرمانشاه می گذرد و طی این سالها این پروژه چالش های بزرگی همچون کمبود اعتبارات، تغییر سیستم قطار شهری و … را پشت سرگذاشته و می توان گفت پروژه هم اکنون روی روال افتاده و افتتاح فاز اول آن تا چند سال آینده دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه پروژه قطار شهری کرمانشاه پروژه ای ملی است که پیش بردن آن به عزم همگانی نیاز دارد، گفت: حالا که در فصل بودجه ریزی هستیم و نیاز است رایزنی برای افزایش اعتبارات این پروژه داشته باشیم، متاسفانه شاهدیم برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه نظراتی در خصوص پروژه در فضای مجازی ارائه می دهند که تاثیر منفی روی پروژه دارد و این نظرات افرادی که در مرکز بدنبال رایزنی در خصوص افزایش بودجه قطار شهری کرمانشاه بودند را دلسرد می کند.

وی با بیان اینکه این نظرات باعث شده پیمانکاران پروژه نیز دلسرد شوند، گفت: حتی پیمانکاران در مناقصه هایی که برای اجرای بخش هایی از پروژه باید برگزار کنیم با ابهام ورود می کنند. در خود مجموعه شهرداری نیز اینگونه به این پروژه نگاه می شود که شاید اجرایی نشود.

سلیم ساسانی اظهار کرد: البته نظرات برخی اعضای شورا در خصوص قطار شهری را نظر مجموعه شورای شهر کرمانشاه نمی دانم، زیرا اگر چنین بود باید به صورت مصوبه ای ابلاغ می شد، اما در مجموع چنین نظراتی بر کار تاثیر منفی خواهد داشت.

وی همچین با انتقاد از امکانات سازمان قطار شهری کرمانشاه گفت: قطار شهری کرمانشاه بزرگترین پروژه شهری کرمانشاه است، اما این سازمان کمترین امکانات را دارد. حتی حقوق پرسنل شرکتی سازمان چند ماه عقب افتاده است. سالانه ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه پول وارد استان می شود، اما برای تامین ۲۰۰ میلیون تومان حقوق پرسنل شرکتی مشکل داریم.

وی به کمبود نیروهای این سازمان اشاره کرد و افزود‌: متاسفانه این کمبود در نیروهای متخصص محسوس‌تر است.

وی همچنین این موضوع که دلیل استعفایش از سازمان قطار شهری کرمانشاه قبول پست مدیریتی در دیگر دستگاه ها است را رد کرد.

 

 

منبع: ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.