شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21179 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ساعت کاری ادارات کرمانشاه هفته آینده هم از ۶ تا ۱۱ است فیلم سینمایی تقدیر در چند قدمی اکران/پایان تدوین تا آخر هفته همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زوار پای کار باشند هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر شنا در انبوهه ی نابسامانی ها! + عکس تجهیز ۴۱۰۰ مشترک خانگی و ۱۰۰ مرکز تجاری و اداری به اینترنت فیبر نوری آمادگی مرز خسروی برای میزبانی از دو میلیون زائر اربعین فعالیت ۱۰ اکیپ جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فردا پنجشنبه ادارات کرمانشاه تعطیل است دمای کرمانشاه امسال ۶ روز بالای ۴۰ درجه بود احیای درآمد های پایدار در شهرداری لازم است سارقان تلفن ثابت ۱۳۰۰ مشترک کرمانشاهی را قطع کردند کیفیت دولت به کیفیت مدیران و تصمیم گیرانش وابسته است توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در کرمانشاه طی ایام اربعین اوایل هفته آینده یک پیک گرمایی در کرمانشاه خواهیم داشت نیایش در آغوش آرامش است/رفع نقاط حادثه خیر؛ مطالبه جدی کرمانشاهیان از مسئولان دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌ فرم سال گذشته خود استفاده کنند کشف ۱۶۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه آمادگی ناوگان کرمانشاه برای جابجایی زوار اربعین/ پیش‌فروش ۷۰ هزار بلیط برگشت هشدار به مستاجران؛مراقب باربری‌های غیرمجاز باشید

کم توجهی به “قطار شهری” دلیل استعفای مدیرعامل!
09 دی 1397 - 15:39
شناسه : 14542
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه دلیل استعفای خود را کم توجهی به پروژه قطار شهری و کم لطفی برخی اعضای شورای شهر به قطار شهری عنوان کرد و گفت: قطار شهری کرمانشاه بزرگترین پروژه شهری کرمانشاه است، اما این سازمان کمترین امکانات را دارد. حتی حقوق پرسنل شرکتی سازمان چند ماه عقب افتاده است. سالانه ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه پول وارد استان می شود، اما برای تامین ۲۰۰ میلیون تومان حقوق پرسنل شرکتی مشکل داریم.

پ
پ

سعید سلیم ساسانی با تایید خبر استعفایش، اظهار کرد: چند سالی از شروع پروژه قطار شهری کرمانشاه می گذرد و طی این سالها این پروژه چالش های بزرگی همچون کمبود اعتبارات، تغییر سیستم قطار شهری و … را پشت سرگذاشته و می توان گفت پروژه هم اکنون روی روال افتاده و افتتاح فاز اول آن تا چند سال آینده دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه پروژه قطار شهری کرمانشاه پروژه ای ملی است که پیش بردن آن به عزم همگانی نیاز دارد، گفت: حالا که در فصل بودجه ریزی هستیم و نیاز است رایزنی برای افزایش اعتبارات این پروژه داشته باشیم، متاسفانه شاهدیم برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه نظراتی در خصوص پروژه در فضای مجازی ارائه می دهند که تاثیر منفی روی پروژه دارد و این نظرات افرادی که در مرکز بدنبال رایزنی در خصوص افزایش بودجه قطار شهری کرمانشاه بودند را دلسرد می کند.

وی با بیان اینکه این نظرات باعث شده پیمانکاران پروژه نیز دلسرد شوند، گفت: حتی پیمانکاران در مناقصه هایی که برای اجرای بخش هایی از پروژه باید برگزار کنیم با ابهام ورود می کنند. در خود مجموعه شهرداری نیز اینگونه به این پروژه نگاه می شود که شاید اجرایی نشود.

سلیم ساسانی اظهار کرد: البته نظرات برخی اعضای شورا در خصوص قطار شهری را نظر مجموعه شورای شهر کرمانشاه نمی دانم، زیرا اگر چنین بود باید به صورت مصوبه ای ابلاغ می شد، اما در مجموع چنین نظراتی بر کار تاثیر منفی خواهد داشت.

وی همچین با انتقاد از امکانات سازمان قطار شهری کرمانشاه گفت: قطار شهری کرمانشاه بزرگترین پروژه شهری کرمانشاه است، اما این سازمان کمترین امکانات را دارد. حتی حقوق پرسنل شرکتی سازمان چند ماه عقب افتاده است. سالانه ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه پول وارد استان می شود، اما برای تامین ۲۰۰ میلیون تومان حقوق پرسنل شرکتی مشکل داریم.

وی به کمبود نیروهای این سازمان اشاره کرد و افزود‌: متاسفانه این کمبود در نیروهای متخصص محسوس‌تر است.

وی همچنین این موضوع که دلیل استعفایش از سازمان قطار شهری کرمانشاه قبول پست مدیریتی در دیگر دستگاه ها است را رد کرد.

 

 

منبع: ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.