شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21179 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ساعت کاری ادارات کرمانشاه هفته آینده هم از ۶ تا ۱۱ است فیلم سینمایی تقدیر در چند قدمی اکران/پایان تدوین تا آخر هفته همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زوار پای کار باشند هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر شنا در انبوهه ی نابسامانی ها! + عکس تجهیز ۴۱۰۰ مشترک خانگی و ۱۰۰ مرکز تجاری و اداری به اینترنت فیبر نوری آمادگی مرز خسروی برای میزبانی از دو میلیون زائر اربعین فعالیت ۱۰ اکیپ جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فردا پنجشنبه ادارات کرمانشاه تعطیل است دمای کرمانشاه امسال ۶ روز بالای ۴۰ درجه بود احیای درآمد های پایدار در شهرداری لازم است سارقان تلفن ثابت ۱۳۰۰ مشترک کرمانشاهی را قطع کردند کیفیت دولت به کیفیت مدیران و تصمیم گیرانش وابسته است توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در کرمانشاه طی ایام اربعین اوایل هفته آینده یک پیک گرمایی در کرمانشاه خواهیم داشت نیایش در آغوش آرامش است/رفع نقاط حادثه خیر؛ مطالبه جدی کرمانشاهیان از مسئولان دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌ فرم سال گذشته خود استفاده کنند کشف ۱۶۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه آمادگی ناوگان کرمانشاه برای جابجایی زوار اربعین/ پیش‌فروش ۷۰ هزار بلیط برگشت هشدار به مستاجران؛مراقب باربری‌های غیرمجاز باشید

ظرفیت ثبت‌نام “مسکن ملی” در کرمانشاه نیم ساعته پُر شد!/ امکان حذف برخی از  ثبت نام کنندگان وجود دارد
16 آذر 1398 - 20:09
شناسه : 145737
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

عبدالرضا غفوری معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این زمینه با اشاره به شروع ثبت نام “مسکن ملی” از ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه)،گفت: با توجه به استقبال مردم استان برای ثبت نام در این طرح، ظرفیت ثبت نام مسکن ملی در شهرهای کرمانشاه ظرف مدت نیم ساعت تکمیل شد/وی خاطرنشان کرد: این مرحله اول ثبت نام است و اطلاعات ثبت نام کنندگان در سایت، پالایش شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد/غفوری خاطرنشان کرد: در جریان پالایش اطلاعات ثبت نام کنندگان، با توجه به بررسی های صورت گرفته در خصوص اموال و سابقه مالکیت افراد، امکان حذف برخی از ثبت نام کنندگان وجود دارد، بنابراین مجددا سایت برای ثبت نام افراد جدید بازگشایی می‌شود که هنوز زمان آن اعلام نشده است.

پ
پ

ثبت نام مسکن ملی همزمان با چهار استان دیگر، امروز(۱۶ آذر) در کرمانشاه آغاز شد و همانطور که مسئولان راه و شهرسازی استان پیش از این اعلام کرده بودند ظرفیت ثبت نام این واحدها برای شهر کرمانشاه ۱۵۰۰ واحد و برای مابقی شهرهای استان ۱۷۰۰ واحد است.

در این طرح در سطح استان، در کنار شهر کرمانشاه، شهرهای اسلام آبادغرب، پاوه، تازه آباد، جوانرود، روانسر، سنقر، صحنه، قصرشیرین، کنگاور و گیلانغرب نیز از این واحدها سهم دارند.

اما اتفاق جالب مربوط به مدت زمان کوتاه تکمیل ظرفیت ثبت‌نام این واحدهاست که با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم از این طرح، ظرفیت ثبت نام این واحدها در تمام شهرهای استان تنها ظرف مدت نیم ساعت به پایان رسید!

در حال حاضر افراد با ورود به سامانه اعلام شده جهت ثبت نام، با این اخطار مواجه می‌شوند که ظرفیت ثبت نام در شهرهای مذکور به پایان رسیده است.

عبدالرضا غفوری معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این زمینه  با اشاره به شروع ثبت نام “مسکن ملی” از ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه)،گفت: با توجه به استقبال مردم استان برای ثبت نام در این طرح، ظرفیت ثبت نام مسکن ملی در شهرهای کرمانشاه ظرف مدت نیم ساعت تکمیل شد.

وی خاطرنشان کرد: این مرحله اول ثبت نام است و اطلاعات ثبت نام کنندگان در سایت، پالایش شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

غفوری خاطرنشان کرد: در جریان پالایش اطلاعات ثبت نام کنندگان، با توجه به بررسی های صورت گرفته در خصوص اموال و سابقه مالکیت افراد، امکان حذف برخی از  ثبت نام کنندگان وجود دارد، بنابراین مجددا سایت برای ثبت نام افراد جدید بازگشایی می‌شود که هنوز زمان آن اعلام نشده است.

…این میزان استقبال در حالی است که مسکن ملی تنها به افرادی داده می‌شود که زمین، ساختمان و یا تسهیلات یارانه ای خرید و ساخت مسکن دریافت نکرده باشند و نیز از تاریخ  اول فروردین ۱۳۸۴ فاقد هرگونه سابقه مالکیت شخصی ملک یا زمین باشند.

همچنین این واحدها به افراد متاهل داده می‌شود و این افراد باید در شهری که متقاضی دریافت مسکن ملی در آن شده‌اند، پنج سال سابقه سکونت داشته باشند.

در کنار مردان سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار و نیز دختران مجرد بالای ۳۵ سال نیز می‌توانند برای دریافت این واحدها ثبت نام کنند.

به گفته معاون اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه، چارچوب تخصیص این واحدها و ساخت آنها مشابه “مسکن مهر” است و تنها در بحث تسهیلات این واحدها تفاوت‌هایی وجود دارد، از جمله اینکه رقم تسهیلات بیشتر بوده و بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد با نرخ سود ۱۸ درصد است و بازپرداخت آن نیز ۱۲ ساله در نظر گرفته شده است و افراد متقاضی برای دریافت این واحدها باید سهم آورده داشته باشند/ایسنا

دیدگاه

  1. با سلام لطفا از مسئولان درخواست کنید که امکان بازگشایی مجدد سایت برای سایر افراد برای ثبت نام مسکن ملی وجود داشته باشد چون اینگونه ثبت نام ها واقعا غیر عادلانه است که ظرفیت فقط نیم ساعته پر شود.

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.