شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21179 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ساعت کاری ادارات کرمانشاه هفته آینده هم از ۶ تا ۱۱ است فیلم سینمایی تقدیر در چند قدمی اکران/پایان تدوین تا آخر هفته همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زوار پای کار باشند هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر شنا در انبوهه ی نابسامانی ها! + عکس تجهیز ۴۱۰۰ مشترک خانگی و ۱۰۰ مرکز تجاری و اداری به اینترنت فیبر نوری آمادگی مرز خسروی برای میزبانی از دو میلیون زائر اربعین فعالیت ۱۰ اکیپ جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فردا پنجشنبه ادارات کرمانشاه تعطیل است دمای کرمانشاه امسال ۶ روز بالای ۴۰ درجه بود احیای درآمد های پایدار در شهرداری لازم است سارقان تلفن ثابت ۱۳۰۰ مشترک کرمانشاهی را قطع کردند کیفیت دولت به کیفیت مدیران و تصمیم گیرانش وابسته است توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در کرمانشاه طی ایام اربعین اوایل هفته آینده یک پیک گرمایی در کرمانشاه خواهیم داشت نیایش در آغوش آرامش است/رفع نقاط حادثه خیر؛ مطالبه جدی کرمانشاهیان از مسئولان دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌ فرم سال گذشته خود استفاده کنند کشف ۱۶۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه آمادگی ناوگان کرمانشاه برای جابجایی زوار اربعین/ پیش‌فروش ۷۰ هزار بلیط برگشت هشدار به مستاجران؛مراقب باربری‌های غیرمجاز باشید

دلیل تأخیر طولانی طرحهای شاخص پاوه جانمایی نامناسب وصعب العبور بودن محل اجرای طرحها است
05 بهمن 1397 - 17:21
شناسه : 16820
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

هوشنگ بازوند روز جمعه به همراه جمعی از مدیران کل استان و مسئولان شهرستان از طرح تأمین آب شرب شهر پاوه، تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شهر پاوه، بیمارستان ۶۴ تختخوابی ، پروژه ۶۲۶ واحدی مسکن مهر و زمین ورزش پاوه بازدید کرد/ استاندار کرمانشاه از طرح تأمین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان و تصفیه خانه این طرح بازدید کرد و گفت: آب وارد تصفیه خانه شده و نهایتا ۱۰ تا ۱۲ روز دیگر طرح آماده بهره برداری است/وی دلیل تأخیر طولانی مدت در اجرای این طرح و دیگر طرحهای شاخص شهرستان را جانمایی نامناسب و صعب العبور بودن محل اجرای طرحها عنوان کرد و گفت: بیشتر اعتبار این طرحها برای تسطیح زمین و احداث دیوارهای حفاظتی هزینه شده است

پ
پ

هوشنگ بازوند روز جمعه به همراه جمعی از مدیران کل استان و مسئولان شهرستان از طرح تأمین آب شرب شهر پاوه، تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شهر پاوه، بیمارستان ۶۴ تختخوابی ، پروژه ۶۲۶ واحدی مسکن مهر و زمین ورزش پاوه بازدید کرد.
وی در ابتدای ورود به به شهر پاوه به دیدار ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه این شهر رفت ، در این دیدار امام جمعه پاوه با قدردانی از زحمات استاندار کرمانشاه خواستار تسریع در اتمام طرحهای تأمین آب شرب شهر پاوه، بیمارستان جدید و صدور مجوز تردد مسافر از مرز شوشمی شد.
استاندار کرمانشاه نیز در خصوص عملی شدن خواسته های امام جمعه پاوه قول مساعد داد و گفت: با تمام توان پیگیر حل این موضوعات هستیم.
در ادامه استاندار کرمانشاه از طرح تأمین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی کوان و تصفیه خانه این طرح بازدید کرد و گفت: آب وارد تصفیه خانه شده و نهایتا ۱۰ تا ۱۲ روز دیگر طرح آماده بهره برداری است.
هوشنگ بازوند افزود: پیش بینی ما این است برای افتتاح و بهره برداری از این طرح از وزیر نیرو دعوت کنیم.
وی در ادامه از طرح تصفیه خانه شماره ۲ فاضلاب شهر پاوه بازدید کرد و گفت: خوشبختانه این طرح هم بطور کامل تمام شده و آماده بهره برداری است.
استاندار کرمانشاه در ادامه از پروژه ۶۲۶ واحدی مسکن مهر بازدید کرد و گفت: عملیات ساختمان تقرببا تمام شده اما زیرساخت های آن هنوز تعیین تکلیف نشده است.
بازوند گفت: برای ایجاد زیرساخت های این پروژه مبلغی از سازمان ملی زمین و مسکن گرفتیم و مبلغی هم ما دادیم که در مجموع حدود ۱۲ میلیارد ریال برای این کار گذاشتیم.
وی تصریح کرد: پیش بینی ما برای اتمام کار و بهره برداری از این پروژه حدود خرداد ماه سال آینده است.
استاندار کرمانشاه در ادامه از بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه بازدید کرد و گفت: عملیات ساختمان بطور کامل به اتمام رسیده و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است که در حال تجهیز است.
بازوند افزود: برای تجهیز مبلغی حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد ریال نیاز است که خوشبختانه دانشگاه این تجهیزات را سال گذشته خریداری و تأمین کرده است.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: کار محوطه سازی و ایجاد راه دسترسی بیمارستان هنوز به اتمام نرسیده که برای اتمام این ۲ مورد نیاز به اعتبارات مجدد می باشد.
وی دلیل تأخیر طولانی مدت در اجرای این طرح و دیگر طرحهای شاخص شهرستان را جانمایی نامناسب و صعب العبور بودن محل اجرای طرحها عنوان کرد و گفت: بیشتر اعتبار این طرحها برای تسطیح زمین و احداث دیوارهای حفاظتی هزینه شده است.
استاندار کرمانشاه در پایان سفر یک روزه خود از استادیوم فوتبال شهر پاوه بازدید کرد و گفت: این استادیوم نیاز به احداث جایگاه تماشاگران ، پیست دو و میدانی و چمن مصنوعی دارد که مدیرکل ورزش و جوانان استان قول دادند مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای این کار اختصاص دهند.
وی افزود: مقرر شد این طرح تا تیر ماه سال آینده به بهره برداری برسد.
شهرستان پاوه با بیش از ۶۲ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.