پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

رسیدگی به ۹۹.۵ درصد پرونده‌های قاچاق در تعزیرات کرمانشاه
14 بهمن 1397 - 9:44
شناسه : 18243
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

داریوش جودکی در خصوص وضعیت پرونده های قاچاق در استان کرمانشاه و تعیین تکلیف این پرونده ها پس از کشف و ضبط اظهار داشت: رسیدگی به همه پرونده‌های قاچاق به جز کالاهای ممنوعه، در اختیار این اداره کل است و کالاهای ممنوع نیز در حوزه قضایی مورد بررسی قرار می گیرند./وی افزود:از ابتدای امسال تاکنون علاوه بر ۸۵ پرونده موجود مربوط به سال گذشته، ۱۶۷۶ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده است که ۱۶۶۸ پرونده آن تاکنون مختومه شده است./مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر نیز ۹۳ پرونده برای رسیدگی در شعب تعزیرات حکومتی استان موجود و در دستور کار است./وی رسیدگی به پرونده‌های مذکور را از ابتدای امسال تاکنون ۹۹.۵ درصد عنوان کرد و بیان داشت: حدود ۴۴ میلیارد تومان جریمه پرونده‌های رسیدگی شده از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

پ
پ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه عنوان کرد: کالاهای قاچاق ضبط شده در صورتی که صاحب آن‌ها مشخص باشد یا خیر و یا متواری شده  به اموال تملیکی سپرده خواهد شد و کالاهای مذکور در انبارهای اموال تملیکی تا زمان صدور حکم و تعیین تکلیف باقی خواهد ماند که این موضوع برای کالاهای سلامت محور، سریع الفساد وآنهایی که دارای تاریخ مصرف هستند، مستثنی خواهد بود.

جودکی افزایش قیمت ارز را از عوامل کاهش قاچاق کالا عنوان کرد و گفت: قاچاق کالا طی مدت سپری شده از امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است و این کاهش به دلیل نوسانات اخیر بازار و افزایش قیمت ارز بوده که موجب شده قاچاق کالا برای آنها صرفه اقتصادی نداشته باشد.

وی در خصوص تعیین تکلیف این پرونده ها پس از صدور رای نیز افزود: برای تمام پروندهایی که کالا داشته‌اند، حکم ضبط کالا و پرداخت جریمه صادر شده است و کالاهای قاچاقی نیز که صاحب آنها مشخص نیست به نفع ستاد اجرایی حضرت امام ضبط می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین این استثنا برای کالاهایی که گذشت زمان روی آنها تاثیر داشته نیز وجود دارد و دستور فروش آنها صادر می شود که از آن جمله می توان به گوشی موبایل اشاره کرد.

جودکی تاکید کرد: اگر متهم پرونده های قاچاق کالا نیز پس از فروش این کالاها حکم برائت بگیرد، وجه حاصل از فروش کالای مذکور به او پرداخت خواهد شد.

وی عمده کالاهای قاچاق به استان کرمانشاه طی امسال را سیگار، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، ذغال و مواد غذایی عنوان کرد/مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.