جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

شرکت پست استان کرمانشاه بسته‌ها و اقلام مورد نیاز را به دست مردم می رساند
22 اسفند 1398 - 10:24
شناسه : 185500
4
معاون استاندار: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-تمام ظرفیت‌های استان را در توزیع مواد ضدعفونی کننده بکار گزفته ایم/حاتمی بر استفاده ازتمام ظرفیت‌های موجود استان در زمینه توزیع وپخش مواد و کالاهای مورد نیاز مردم استان تاکید وبیان داشت: به همین منظور مقرر گردید که از ظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ برای توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم ونیز ظرفیت شرکت پست استان برای توزیع و تحویل بسته‌ها و اقلام مورد نیاز مردم استان استفاده مطلوب ببریم./دکتر حاتمی در این جلسه با اشاره به وضعیت حساس جامعه، لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در زمینه تولید، توزیع و نظارت در زمینه مواد ضدعفونی کننده را متذکر شد و گفت: ۱۰ واحدتولیدی مواد ضدعفونی دراستان بصورت تمام وقت فعالیت دارند و بخش قابل توجهی از نیاز استان را تامین می‌کنند./ معاون استاندار به تصمیمات اتخاذ شده دراین کمیته اشاره واظهار داشت:بر اساس تقسیم کاری که انجام شد دانشگاه علوم پزشکی استان مسئول توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده های بر پایه الکل ونیز سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مسئول توزیع محلول ضدعفونی کننده سطوح تعیین گردیدند.

پ
پ

جلسه کمیته تامین ،تولید و توزیع ستاد مقابله با کرونا به ریاست دکترحاتمی معاون استاندار و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی عضو این کمیته برگزار شد.

وی افزود: تسریع و تسهیل در توزیع اقلام ضد عفونی کننده از طریق شرکت پخش البرز در سراسر استان و نیز تسریع در تامین پارچه مورد نیاز واحد‌های تولید ماسک از طریق سازمان صنعت معدن و تجارت استان از دیگر مصوبات این کمیته بود.

حاتمی بر استفاده ازتمام ظرفیت‌های موجود استان در زمینه توزیع وپخش مواد و کالاهای مورد نیاز مردم استان تاکید وبیان داشت: به همین منظور مقرر گردید که از ظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ برای توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم ونیز ظرفیت شرکت پست استان برای توزیع و تحویل بسته‌ها و اقلام مورد نیاز مردم استان استفاده مطلوب ببریم.

معاون استاندار در پایان بر نظارت همه جانبه در خصوص توزیع صحیح مواد مورد نیاز مردم تاکید و گفت: به جهت بازرسی و نظارت کامل بر روند توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده مصوب کردیم که معاونت بازرسی سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بعنوان تیم بازرس، بر روند امور از تولید تا توزیع و مبارزه با سوء استفاده‌های احتمالی نظارت داشته باشد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.