پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

حمله یک فرد روانی به بانک ملت کرمانشاه / اسکورت روزانه ۶۰۰ محموله کمکی از محور روانسر/ دستگیری عامل تیر اندازی در کرمانشاه 
04 آذر 1396 - 13:29
شناسه : 2270
1
اخبار پلیس/ طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: شخصی که با تهدید انفجار نارنجک در یکی از شعب بانک ملت شهر کرمانشاه برای مردم ایجاد رعب و حشت کرد، دارای اختلال روانی بود.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع به نقل از پلیس کرمانشاه، سرهنگ “محمد رضا آمویی” گفت: صبح امروز فردی پس از حضور در بانک ملت شعبه خیابان مدرس شهر کرمانشاه با تظاهر به همراه داشتن نارنجک و تهدید به انفجار آن برای مردم ایجاد رعب و وحشت کرد.

وی افزود: پس از این اقدام پلیس به همراه تیم های چک و خنثی سازی بمب به سرعت در محل حاضر شد و باانجام تدابیر لازم و اجرای شگردهای پلیسی متهم را دستگیر کرد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: فرد دستگیر شده به دلیل اختلال روانی اقدام به این کارکرده بود و هیچ مواد منفجره ای همراه نداشت.

دستگیری عامل تیر اندازی در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عامل تیر اندازی در یکی از محلات این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ “حسین براری” توضیح داد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد تیر اندازی در شهر ماموران انتظامی بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد که فردی با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به تیراندازی و عربده کشی می کند که بالافاصله توسط پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه  متهم با تشکیل پرونده  تحویل مراجع قضایی شد گفت: این تیر اندازی خسارت جانی و مالی به همراه نداشت.

سرهنگ براری از مردم خواست که در صورت اطلاع از حمل و نگهداری سلاح توسط افراد موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان گذارند.

اسکورت روزانه ۶۰۰ محموله کمکی از محور روانسر توسط پلیس 

فرمانده انتظامی استان گفت: در محور مواصلاتی روانسر روزانه ۶۰۰ محموله از کمک های مردمی با اسکورت پلیس راهی مناطق زلزله زده می شود. 

سردار “منوچهر امان اللهی” در بازدید از شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی عنوان کرد: نیروی انتظامی امنیت کامل را در مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی برقرار کرده است.

وی افزود: کلانتری ها و پاسگاه ها سطح حوزه به همراه نیروهای کمکی اعزامی به مناطق زلزله زده به منظور تامین امنیت این مناطق در آماده باش هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: از مسیر شهرستان روانسر به عنوان دروازه اورامانات روزانه حدود ۶۰۰ محموله کمک های مردمی عبور می کنند و نیروی انتظامی امنیت لازم برای آنها را فراهم می کند.

سردار امان اللهی یادآور شد: نیروی انتظامی با قدرت در کنار زلزله زده ها خواهد ایستاد و نظم و امنیت لازم را برای آنان رقم خواهد زد.

وی تاکید کرد: با تلاش مثال زدنی نیروی انتظامی کار امدادرسانی در شهرستان ثلاث باباجانی مانند دیگر نقاط حادثه دیده با امنیت کامل در حال انجام است.

تعامل مطلوب پلیس با دستگاه های امدادرسان به زلزله زدگان 

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تعامل پلیس را با دیگر دستگاه های امداد رسان به زلزله زدگان را مطلوب ارزیابی کرد. 

 سردار “منوچهر امان اللهی” در قرارگاه مدیریت بحران نیروی انتظامی در سرپل ذهاب بر ادامه قدرتمند خدمات دهی پلیس به حادثه دیدگان زلزله اخیر تاکید کرد.

وی با تشکر از زحمات شبانه روزی همکاران خود در مناطق زلزله زده گفت: نیروی انتظامی خود را غمخوار حادثه دیدگان می داند و تا زمانی که لازم باشد آنان را همراهی می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به حضور ۱۰ هزار پلیس در مناطق زلزله زده استان از حضور مستمر و دلگرم کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تلاش چشمگیر نیروهای حاضر در منطقه قدردانی کرد.

سردار امان اللهی وقوع زمین لرزه در کرمانشاه را آزمونی بزرگ برای همه دستگاه های امدادرسان از جمله نیروی انتظامی دانست و گفت: عملکرد نیروی انتظامی با توجه به رضایتمندی مردم و تعامل آن با دیگر ارگانها قابل قبول است و ما همواره با افتخار خود را خدمتگزار مردم می دانیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.