شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طلوع، آیین تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز با حضور مسئولان برگزار شد.

سلیمان محبی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان در این جلسه، گفت: معلمی شغل انبیای الهی است و هدف تعلیم و تربیت است.

وی ریشه ناکامی ها و کامیابی ها در تاریخ را نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: رشد آسیب‌های اجتماعی در کشور به خاطر عملکرد غیرمطلوب نظام تعلیم و تربیت است.

محبی در ادامه به تشریح گزارش عملکرد خود پرداخت و گفت: برگشت دهها ساختمان آموزشی که در اختیار سایر نهادها بود به ارزش ۱۲۵ میلیارد تومان، ساماندهی نیروهای انسانی و استقرار هر نیرو در جایگاه اصلی خود، افزایش توسعه پژوهشسرای دانش آموزی به ۲۲ پژوهشگاه، افزایش دارالقرآن به ۱۸ مورد، افزایش خانه معلم به ۱۴ مورد، افزایش مرکز مشاوره به ۱۵ مرکز وکسب رتبه اول در نهضت سواد آموزی، کسب مقام اول جشنواره نوآوری، کسب مقام چهارم مسابقات ورزشی در کشور، کسب مقام برتر کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کسب مقام اول اعزام راهیان نور در سطح کشور، کسب مقام اول جشنواره قلم از دیگر فعالیت های آموزش و پرورش استان کرمانشاه طی ۴ سال است که همه این پیشرفت ها حاصل تلاشهای چشمگیر فرهنگیان و کادر اداری است.

در ادامه عبدالرسول عمادی، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش کشور در این جلسه اظهار داشت نظام آموزشی در کشور مناسب نیست و باید تحولی در این نظام ایجاد کنیم و این تحول باید در مدارس شروع شود.

وی با بیان اینکه مدیریت و زیرساختهای آموزشگاهها مورد توجه قرار بگیرند، گفت: همه ساختارهای خارج از مدرسه باید کوچک شوند و متاسفانه هم اکنون آموزش و پرورش حجیم و پرهزینه ای داریم.

عمادی گفت: در کشور هزینه های ما بجای اینکه بیشتر در مدارس خرج شوند در وزارتخانه ها و ادارات هزینه می‌شوند.

مجید یزدان پناه مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: نگاه من در این جایگاه، قومی و قبیله ای نیست و در راستای شکوفایی و پیشرفت آموزش و پرورش در استان تلاش خواهم کرد.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌ها در مناطق زلزله زده گفت: دو تیم از آموزش و پرورش در مناطق زلزله زده مستقر کردیم که تا زمان حاضر شدن تمام دانش آموزان در کلاس درس در سرپل ذهاب و قصرشیرین خواهند ماند.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات سلیمان محبی تقدیر بعمل آمد و مجید یزدان پناه به عنوان مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه معارفه شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.