سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20782 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری»

احداث بندر خشک در کرمانشاه به تصویب رسید
28 بهمن 1397 - 1:43
شناسه : 23934
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه از تصویب احداث بندرخشک در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار و با اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیارد ریال در استان خبر داد./ بازوند: احداث بندر خشک کرمانشاه در وزارت راه و شهرسازی تصویب و به سازمان راه آهن کشور متولی احداث بنادر خشک کشور ابلاغ شده است. لازمه جذب سرمایه گذار برای احداث بندرخشک فراهم کردن زیرساخت مثل راه آهن و آزادراه است چرا که وجود این شرایط برای حضور بخش خصوصی الزامی است. بخش خصوصی در طرح هایی مشارکت خواهد کرد که برایش توجیه اقتصادی داشته باشد و زیرساخت ها فراهم باشد در غیر اینصورت حاضر به سرمایه گذاری نخواهد شد. اگر بتوانیم هرچه سریعتر در کرمانشاه آزادراه احداث کنیم می توانیم احداث بندرخشک را نیز زودتر به نتیجه رسانده و از مزایای آن برخوردار شویم. با وزیر راه و شهرسازی به توافق رسیده ایم که اگر سرمایه گذاری ۵۰ درصد هزینه ساخت آزادراه کرمانشاه- همدان را بپردازد، مابقی آن را دولت تقبل کند.

پ
پ

هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: احداث بندر خشک کرمانشاه در وزارت راه و شهرسازی تصویب و به سازمان راه آهن کشور متولی احداث بنادر خشک کشور ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: لازمه جذب سرمایه گذار برای احداث بندرخشک فراهم کردن زیرساخت مثل راه آهن و آزادراه است چرا که وجود این شرایط برای حضور بخش خصوصی الزامی است.
بازوند خاطرنشان کرد: بخش خصوصی در طرح هایی مشارکت خواهد کرد که برایش توجیه اقتصادی داشته باشد و زیرساخت ها فراهم باشد در غیر اینصورت حاضر به سرمایه گذاری نخواهد شد.
استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه پس از انقلاب تنها ۲ آزادراه تهران- کرج و تهران – قم در کشور احداث شده بود، یادآوری کرد: ساخت آزاد راه در کرمانشاه می تواند به توسعه و پیشرفت اقتصادی استان کمک کند.
وی ادامه داد: اگر بتوانیم هرچه سریعتر در کرمانشاه آزادراه احداث کنیم می توانیم احداث بندرخشک را نیز زودتر به نتیجه رسانده و از مزایای آن برخوردار شویم.
بازوند تصریح کرد: با وزیر راه و شهرسازی به توافق رسیده ایم که اگر سرمایه گذاری ۵۰ درصد هزینه ساخت آزادراه کرمانشاه- همدان را بپردازد، مابقی آن را دولت تقبل کند.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: زمانی که سرمایه گذار ۲۵ سال از مزایای بزرگراه استفاده و از سود آن برخوردار شود به طور قطع کار خوبی را تحویل خواهد داد و این می تواند خیال مردم را از بابت یک آزادراه استاندارد و مطئمن راحت کند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه باید برای سرمایه گذاران حریم امنی ایجاد شود، گفت: استان هایی موفق خواهند بود که در این کار و جذب بخش خصوصی بهتر عمل کنند./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.