شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

التهاب رهن و اجاره در کرمانشاه فروکش کرد/اوج بازار رهن و اجاره در کرمانشاه معمولا در تیر ماه است
05 مرداد 1399 - 12:58
شناسه : 241736
0
رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با اشاره به فروکش کردن التهابات رهن و اجاره در بازار مسکن کرمانشاه، گفت: اگر مصوبه ستاد ساماندهی اجاره بها نبود، بیش از ۱۰۰ درصد افزایش قیمت رهن و اجاره داشتیم./بابک مرادی، با بیان اینکه التهاب بازار رهن و اجاره در کرمانشاه فروش کرده، اظهار کرد: اوج بازار رهن و اجاره در کرمانشاه معمولا در تیر ماه است و پس از آن بازار آرام خواهد شد./وی افزود: هم اکنون نزدیک به ۸۰ درصد جابجایی‌ها انجام شده و معاملات رهن و اجاره دیگر به صورت کم و موردی خواهد بود./وی  با اشاره به تشکیل ستاد ساماندهی اجاره بها در کرمانشاه با پیگیری‌های اتاق اصناف و اتحادیه مشاورین املاک و همچنین حمایت مسئولین استان، افزود: در این ستاد سقف افزایش قیت رهن و اجاره برای امسال ۲۰ درصد در نظر گرفته شد./رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه معتقد است، در حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد قراردادهایی که  امسال منعقد شد، سقف افزایش ۲۰ درصدی قیمت‌ها رعایت شد./به گفته مرادی، نهایت افزایش قیمت‌های صورت گرفته نیز به صورت موردی حدود ۶۰ درصد افزایش بوده است./وی تاکید کرد: مصوبه ستاد ساماندهی اجاره بها نقش بسیار زیادی در جلوگیری از بالا رفتن قیمت‌ها داشت و اگر این مصوبات نبود، با افزایش ۱۰۰ درصدی بهای رهن و اجاره در کرمانشاه مواجه می‌شدیم.

پ
پ

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه از پای کار بودن بنگاه‌های معاملات املاک هم یاد کرد و ادامه داد: اگرچه اجرای  مصوبات و خودداری از انعقاد قرارداد با ارقام خارج از عرف باعث شد برخی قراردادها به سمت دست نویس و دفترخانه‌ای برود و درآمد بنگاه‌ها کم شود، آما آنها به خوبی پای کار بودند.

وی اشاره‌ای هم به پیگیری‌های متعددی که برای برداشتن قیمت از آگهی‌ سایت‌هایی مانند دیوار انجام شد داشت و خاطرنشان کرد: چون سرور این سایت در کرمانشاه نیست، هنوز پیگیری‌ها به نتیجه نرسیده است.

مرادی در ادامه با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجران یادآور شد: شروط و محدودیت‌های زیادی برای پرداخت این تسهیلات در نظر گرفته شده که می‌تواند استقبال از آن را کم کند.

وی معتقد است، اگر این محدودیت‌ها کاهش یابد، اثرگذاری پرداخت این تسهیلات برای حمایت از مستاجران بیشتر خواهد بود.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه تاکید کرد: اجرای این طرح باید زودتر و در ایام اوج بازار رهن و اجاره انجام  می‌شد و اجرای آن کمی با تاخیر همراه بوده است/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.