شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

مورد مثبتی از کرونا در مراکز سالمندان کرمانشاه نداریم/ ۱۵۰ خانواده پشت نوبت متقاضی فرزندخواندگی در استان
31 شهریور 1399 - 11:43
شناسه : 260162
0
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به 150 خانواده پشت نوبت متقاضی فرزندخواندگی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال هشت کودک دارای شرایط فرزندخواندگی به خانواده‌های متقاضی تحویل داده شده است. طلوع‌‌کرمانشاه :

فاطمه رضوان‌مدنی به فعالیت پنج مرکز نگهداری شبانه‌روزی سالمندان در استان کرمانشاه اشاره کرد واظهار داشت: در حال حاضر ۳۰۳ نفر از سالمندان در این مراکز از خدمات مختلف بهزیستی بهره‌مند هستند./مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده خوشبختانه تاکنون با توجه به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی(کشوری و استانی) و ارزیابی مستمر وضعیت سالمندان مقیم مراکز تاکنون مورد مشکوک یا مبتلا به کرونا در مراکز سالمندان مشاهده نشده است./رضوان‌مدنی با اشاره به اهدای کیف و کفش و لوازم‌التحریر به کودکان مرکز نگهداری و ساماندهی بهزیستی استان، گفت: خیرین کرمانشاهی با دستان سخاوتمند خود بخشی از نیاز کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست مرکز نگهداری بهزیستی را از قبیل کیف‌، کفش‌، لوازم التحریر و مواد خوراکی تامین کردند./وی در ادامه به ۱۵۰ خانواده پشت نوبت متقاضی فرزندخواندگی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون با اقدامات صورت گرفته هشت کودک دارای شرایط فرزندخواندگی به خانواده‌های متقاضی تحویل داده شده است.

پ
پ

فاطمه رضوان‌مدنی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست.

وی گفت: این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت قهرمان ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند./فارس

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.