شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

آماده راه‌اندازی نقاهتگاه‌ برای بیماران کرونایی هستیم
20 مهر 1399 - 12:13
شناسه : 260841
0
معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

جلال فتاحی با اشاره به مهیا بودن ۴۰۰ تخت برای مراقبت از بیماران کرونایی در دوره نقاهت در شهر کرمانشاه، اظهار کرد: در صورت نیاز در شهرستانها نیز آمادگی ایجاد چنین فضاهایی را داریم./فتاحی با بیان اینکه این نقاهتگاه‌ها به صورت کاملا رایگان و با وعده های غذایی صبحانه، نهار و شام در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد، اضافه کرد: این نقاهگاه‌ها که مطابق با استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی آماده شده‌اند، در صورت اعلام نیاز دانشگاه آمادگی پذیرش بیماران برای گذراندن دوره نقاهت ۱۴ روزه را دارند./معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه ادامه داد: این فضاها برای گذراندن دوره نقاهت بیماران کرونایی از سوی مجموعه سپاه راه اندازی می‌شوند تا بیماران در زمانی که ناقل بیماری هستند وارد جامعه نشوند و از این طریق زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

پ
پ

وی یادآوری کرد: در موج اول کرونا این اقامتگاه‌ها برای استفاده بیماران کرونایی آماده شده بود که به دلیل استقبال کم بیماران بسته شدند.

فتاحی در ادامه اشاره‌ای هم به آمادگی برای اعزام نیروهای پرستار و کمک پرستار به بیمارستان فارابی و امام رضا(ع) برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در صورت نیاز داشت و گفت: از دو سه ماه گذشته ۵۰ نفر نیروی پرستار و کمک‌پرستار را به این بیمارستان‌ها اعزام کرده‌ایم که کماکان مشغول خدمات‌رسانی هستند و امکان افزایش تعداد این نیروها را در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی داریم.

فتاحی با اشاره  به دیگر اقدامات انجام شده از سوی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برای مقابله با شیوع کرونا، گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به ضدعفونی و گندزدایی مستمر معابر، خیابان‌ها، جایگاه‌های عرضه سوخت، عابربانک‌ها، مدارس و… اشاره کرد. علاوه بر این کار ضدعفونی محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه مثل صادقیه، آقاجان، ده پهن و… نیز به صورت مستمر توسط سپاه انجام می‌شود.

فتاحی اشاره ای هم به فعال بودن کارگاه های تولید ماسک مجموعه سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه داشت و گفت: این کارگاه‌ها روزانه بین پنج تا شش هزار عدد ماسک تولید می کنند که در مقاطع مورد نیاز مثل برگزاری مراسم، عزاداری‌های محرم و صفر و … بین مردم به ویژه مردم مناطق حاشیه‌ای استان توزیع می‌شود./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.