چهارشنبه, ۲۰ خرداد , ۱۴۰۵ Wednesday, 10 June , 2026 ساعت تعداد کل نوشته ها : 23828 تعداد نوشته های امروز : 0×
با مدیران غیر پاسخگو برخورد می شود!! باید جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه اجرایی تقویت شود
19 آبان 1399 - 12:23
شناسه : 261674
6
رئیس شورای اطلاع رسانی استان هشدار داد طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با انتقاد از بی تفاوتی برخی دستگاهها نسبت به اتفاقات و رویدادها تاکید کرد: حتما با مدیرانی که نسبت به مسائل حوزه های خود پاسخگویی به افکار عمومی ندارند برخورد خواهد شد./”حسین خوش اقبال” در شورای اطلاع رسانی استان که صبح امروز در استانداری برگزار شد اظهار داشت: میزان ارتباط و تعامل مدیران دستگاهها با رسانه ها در شاخص های ارزیابی عملکرد لحاظ خواهد شد./وی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی ها در تشکیلات ادارات مهم باید دیده شود تصریح کرد: تا جایگاه و نقش روابط عمومی ها در حد و اندازه شایسته اش دیده نشود، یقینا سایر رسانه ها نیز واقف به این اهمیت نخواهند بود…

پ
پ

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.