تنظیم سارا یاری بشار
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه
طلوعکرمانشاه :
کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۳ سارق خبر داد که مرتکب ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر این شهر شده بودند./ سرهنگ “علیرضا دلیری” اظهار داشت: پس وقوع چندین فقره سرقت در شهر کرمانشاه، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت./وی افزود: در همین راستا ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی حین گشتزنی موفق به دستگیری ۲ سارق حین سرقت از یک واحد آپارتمان مسکونی شدند و سارقان در بازجویی ها به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند./سرهنگ دلیری تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت نیز سارقی را دستگیر کردند که مرتکب ۷ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره شده بود./فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.









دیدگاه