یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

درمان بیماران صعب‌العلاج رایگان انجام می‌شود
04 بهمن 1399 - 10:18
شناسه : 264218
0
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی: طلوع‌‌کرمانشاه :

عادل دهدشتی در نشست با رئیس و اعضای هیات مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران با بیان اینکه نگرش حاکم بر این سازمان مبتنی بر تعامل سازنده با شرکای اجتماعی است، عنوان کرد: سطح بندی مراکز درمانی باعث توزیع عادلانه خدمات درمانی در کشور شده و در ساخت و ساز مراکز درمانی، تجهیز و ارایه خدمات درمانی تنها اولویت، نیاز واقعی بیمه شدگان است./وی با بیان اینکه اجرای طرح نسخه الکترونیک از جمله طرح های ارزشمند در حوزه درمان تامین اجتماعی است، افزود: در راستای ارائه خدمات به بیمه شدگان، هزینه درمان بیماران صعب العلاج هم بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای انجام خواهد شد./دهدشتی همچنین از افزایش هزینه اروتز و پروتز خبر داد و گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها، افزایش ۱۵ برابری هزینه اروتز و پروتز جهت رفاه حال و رضایت بیمه شدگان انجام شده است./معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با تاکید مدیرعامل سازمان، طرح گفتمان مردمی تامین نیز به منظور بهره مندی از امکانات فضای مجازی و ارتباط مستمر و مستقیم مدیران تامین اجتماعی با روسای کانون ها، اصناف و مجامع کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی فراهم شده و با ابلاغ دستورالعمل این طرح به صورت رسمی از این فضا جهت گفتمان با شرکای اجتماعی سازمان بهره مند خواهیم شد./وی گفت: با برگزاری آزمون مدیران آینده و مشخص شدن نفرات برتر در این آزمون، انتخاب مدیران استان ها علاوه بر سابقه شغلی منوط به کسب رتبه در این آزمون و انتخاب مدیران بر اساس شایسته سالاری بوده است.

پ
پ

 معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: در راستای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، درمان بیماران صعب‌العلاج بدون پرداخت هزینه انجام خواهد شد.

عادل دهدشتی در نشست با رئیس و اعضای هیات مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران با بیان اینکه نگرش حاکم بر این سازمان مبتنی بر تعامل سازنده با شرکای اجتماعی است، عنوان کرد: سطح بندی مراکز درمانی باعث توزیع عادلانه خدمات درمانی در کشور شده و در ساخت و ساز مراکز درمانی، تجهیز و ارایه خدمات درمانی تنها اولویت، نیاز واقعی بیمه شدگان است.
 درمان بیماران صعب العلاج هم بدون پرداخت با بیان اینکه اجرای طرح نسخه الکترونیک از جمله طرح های ارزشمند در حوزه درمان تامین اجتماعی است، افزود: در راستای ارائه خدمات به بیمه شدگان، هزیت هیچ هزینه‌ای انجام خواهد شد.
دهدشتی همچنین از افزایش هزینه اروتز و پروتز خبر داد و گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها، افزایش ۱۵ برابری هزینه اروتز و پروتز جهت رفاه حال و رضایت بیمه شدگان انجام شده است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با تاکید مدیرعامل سازمان، طرح گفتمان مردمی تامین نیز به منظور بهره مندی از امکانات فضای مجازی و ارتباط مستمر و مستقیم مدیران تامین اجتماعی با روسای کانون ها، اصناف و مجامع کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی فراهم شده و با ابلاغ دستورالعمل این طرح به صورت رسمی از این فضا جهت گفتمان با شرکای اجتماعی سازمان بهره مند خواهیم شد.
وی گفت: با برگزاری آزمون مدیران آینده و مشخص شدن نفرات برتر در این آزمون، انتخاب مدیران استان ها علاوه بر سابقه شغلی منوط به کسب رتبه در این آزمون و انتخاب مدیران بر اساس شایسته سالاری بوده است.

تعامل با شرکای اجتماعی تقویت شود
در ادامه مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی هم با بیان اینکه تعامل این سازمان با شرکای اجتماعی باید تقویت شود،گفت: تعامل و گفتمان با نمایندگان کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان ما را در رسیدن به اهداف کلان سازمان یاری می کند و بدون شک تحقق این اهداف و طی این مسیر با همراهی شرکای اجتماعی هموارتر خواهد شد.
علی جهانی افزود: شرکای اجتماعی بی شک تلاشگران عرصه ی عمل و اجرا بوده اند و دارای جایگاه ویژه ای در سازمان هستند. تلاش می کنیم که با بهره مندی از تمام ظرفیت های موجود از این امکان جهت پیشبرد اهداف سازمان استفاده کنیم.
وی گفت: کارگران ساختمانی در حوزه آموزش و فنی وحرفه ای با مشکلاتی مواجه هستند و با همکاری کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران درصدد حل این معضل هستیم.

عضو کارگری هیات امنای تامین اجتماعی نیز در ادامه این نشست گفت: تعامل با شرکای اجتماعی، اصناف و کانون های کارگری دلیل احیای معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان ها بوده، شرکای اجتماعی با سازمان منافع مشترک دارند و حمایت از منافع کارگران حمایت از تامین اجتماعی است.
اکبر شوکت افزود: کارکرد معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان ها می تواند ریشه ای و اثر گذار باشد، این معاونت توانسته اعتماد شرکای اجتماعی را جلب کند و شنونده سخنان شرکای اجتماعی باشد.
عضو اصلی هیات مدیره کانون عالی انجمن های صنفی کارگری اظهار داشت: کارگران ساختمانی به هنگام بیماری خاص، آسیب دیدگی و حوادث پیش آمده نمی توانند از مزایای بیمه بهره مند شوند. باید برای این معضل چاره ای اندیشید تا این گروه از بیمه شدگان بتوانند، هنگام بیماری و نیاز از خدمات درمانی تامین اجتماعی همانند سایر بیمه شدگان بهره مند شوند.

ناصر چمنی رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران نیز در این نشست تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی متعلق به تمام کارگران شریف و زحمتکش است و ما وظیفه خود می دانیم از منافع این سازمان حمایت کنیم، تشکل ها در همه حال حافظ منافع این سازمان هستند.

در ادامه هادی ابوی دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران نیز با اشاره به اجرای طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی، افزود: شفافیت و پاسخگویی از ثمرات اجرای این طرح است، اما فرایند اجرای طرح نیازمند اطلاع رسانی بیشتر به مخاطبان سازمان جهت بهره مندی صحیح و آسان از مزایای آن است.

به اعتقاد وی، تشکل های کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی مدافعان سازمان هستند.

این طرح با ارائه ۳۰ خدمت الکترونیک، ۷۰ میلیون مراجع از مجموع ۹۶ میلیون مراجع تامین اجتماعی به شعب وکارگزاری‌های این سازمان را کاهش می‌دهد./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.