شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20834 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند

بی توجهی به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اشکال جدی لایحه بودجه ۱۴۰۰
04 اسفند 1399 - 12:21
شناسه : 265468
3
نماینده مردم کرمانشاه و عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی طلوع‌‌کرمانشاه :

«عبدالرضا مصری»  افزود: سازمان تامین اجتماعی سه میلیون نفر بازنشسته دارد که متاسفانه به این مهم نه در بودجه سال ۱۳۹۹ و نه در بودجه سال ۱۴۰۰ هیچ توجهی نشده است./وی اظهارداشت: دولت ۷ سال است که بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت نکرده فقط امسال یک مبلغ بسیار ناچیزی از طلب این سازمان را داده است./نماینده مردم کرمانشاه و عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه شکاف دریافتی بین بازنشستگان کشوری و لشکری با تامین اجتماعی خیلی زیاد شده و حق آنهاست که این شکاف ترمیم شود./وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: عمده اختلاف دولت و مجلس بر سر لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ دو موضوع یکی فروش روزانه ۲,۳ میلیون بشکه نفت و دیگری نرخ ارز بود که خوشبختانه با تمهیداتی این دو موضوع نیز برطرف شده است./مصری در ادامه از ممنوعیت واردات خودرو به مناطق آزاد درسال آینده خبرداد.

پ
پ

«عبدالرضا مصری»  افزود: سازمان تامین اجتماعی سه میلیون نفر بازنشسته دارد که متاسفانه به این مهم نه در بودجه سال ۱۳۹۹ و نه در بودجه سال ۱۴۰۰ هیچ توجهی نشده است.

وی اظهارداشت: دولت ۷ سال است که بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت نکرده فقط امسال یک مبلغ بسیار ناچیزی از طلب این سازمان را داده است.

نماینده مردم کرمانشاه و عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه شکاف دریافتی بین بازنشستگان کشوری و لشکری با تامین اجتماعی خیلی زیاد شده و حق آنهاست که این شکاف ترمیم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: عمده اختلاف دولت و مجلس بر سر لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ دو موضوع یکی فروش روزانه ۲,۳ میلیون بشکه نفت و دیگری نرخ ارز بود که خوشبختانه با تمهیداتی این دو موضوع نیز برطرف شده است.

مصری در ادامه از ممنوعیت واردات خودرو به مناطق آزاد درسال آینده خبرداد.

برنامه «رهیافت» کاری از گروه کسب و کار شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۲۰:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «حمیدرضا کجوری» با هدف تبیین سخنان روز رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان و تحلیل گران اقتصادی در قالب گفتگو محور و برنامه ترکیبی بر اساس تمامی بندهای اقتصاد مقاومتی بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز قرار می‌گیرد و علاقمندان جهت دریافت فایل صوتی برنامه می‌توانند به سایت این رادیو مراجعه کنند./رادیواقتصاد

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.