پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20852 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟

ایران خودرو و سایپا قانونمدار نیستند و حقوق مشتریان را رعایت نمی‌کنند/مادامیکه بازار خودرو انحصاری باشد خودروی تولیدی نیز بی‌کیفیت است!/واردات مدیریت شده ، انگیزه‌ی خودروسازان برای بهبود کیفیت و کاهش قیمت تمام شده را تقویت می‌کند
17 آبان 1400 - 9:49
شناسه : 273668
1
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی: خودروسازان حاضر به حذف هزینه‌های سربار تولید نیستند. طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-محمد رشیدی درباره ادعای خودروسازان مبنی بر زیان‌ده بودن تولید خودرو با قیمت‌های کنونی، گفت: با وجود اینکه زیان‌ده بودن خودروسازان ناشی از وجود هزینه‌های سربار است، خودروسازان حاضر به حذف این هزینه‌ها نیستند و مادامیکه بازار خودرو انحصاری باشد،خودروی تولیدی نیز بی‌کیفیت است و خودروسازی زیان‌ده خواهد بود./خودروسازان به ویژه ایران خودرو و سایپا قانونمدار نیستند و حقوق مشتریان را رعایت نمی‌کنند در واقع با وجود اینکه این شرکت‌ها در طرح‌های پیش فروش و فروش فوری مبالغی را به عنوان «پیش پرداخت» از مردم دریافت کرده و خودرو را نیز در موعد مقرر درج شده در قرارداد تحویل نمی‌دهند، مطالبات قطعه‌سازان نیز به موقع پرداخت نمی‌کنند و تولیدکنندگان قطعه همواره از عدم دریافت مطالبات خود گلایه مند هستند./رشیدی ادامه داد:نه تنها خودروسازان، خودروهای پیش فروش شده را با تاخیر به مشتریان تحویل می‌دهد بلکه خوروهای تحویلی نیز در بیشتر موارد معیوب بوده و فاقد بسیاری از آپشن‌های مندرج در قرارداد است./ وضعیت کنونی بازار خودرو، حاصل انحصار صنعت خودروسازی است،خودروسازان می‌دانند که مردم ناچار به خرید خودروهای بی‌کیفیت آن‌ها هستند، بنابراین قیمت‌ها را بدون توجه به بهبود کیفیت سلیقه‌ای افزایش می‌دهند./عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه از آنجا که ایران خودرو و سایپا در بازار رقیبی ندارند، شرایط فروش و قیمت‌ خودروها را خود تعیین می‌کنند، تصریح کرد: نتیجه این وضعیت، تولید خودروهای بی‌کیفیت و گران و نارضایتی مردم از خودروهای داخلی است./تولیدات داخلی توانایی رقابت با همتایان خارجی خود را ندارند، واردات مدیریت شده خودرو، انگیزه‌ی خودروسازان برای بهبود کیفیت و کاهش قیمت تمام شده خودرو را تقویت می‌کند

پ
پ
 
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه با وجود اینکه زیان‌ده بودن خودروسازان ناشی از وجود هزینه‌های سربار است، اما خودروسازان حاضر به حذف این هزینه‌ها نیستند، گفت: این شرکت‌ها می‌دانند که مردم ناچار به خرید خودروهای بی‌کیفیت هستند، بنابراین قیمت‌ها را بدون توجه به بهبود کیفیت، سلیقه‌ای افزایش می‌دهند.
 

محمد رشیدی درباره ادعای خودروسازان مبنی بر زیان‌ده بودن تولید خودرو با قیمت‌های کنونی، گفت: با وجود اینکه زیان‌ده بودن خودروسازان ناشی از وجود هزینه‌های سربار است، خودروسازان حاضر به حذف این هزینه‌ها نیستند و مادامیکه بازار خودرو انحصاری باشد،خودروی تولیدی نیز بی‌کیفیت است و خودروسازی زیان‌ده خواهد بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: خودروسازان به ویژه ایران خودرو و سایپا قانونمدار نیستند و حقوق مشتریان را رعایت نمی‌کنند در واقع با وجود اینکه این شرکت‌ها در طرح‌های پیش فروش و فروش فوری مبالغی را به عنوان «پیش پرداخت» از مردم دریافت کرده و خودرو را نیز در موعد مقرر درج شده در قرارداد تحویل نمی‌دهند، مطالبات قطعه‌سازان نیز به موقع پرداخت نمی‌کنند و تولیدکنندگان قطعه همواره از عدم دریافت مطالبات خود گلایه مند هستند.

بدعهدی خودروسازان در پرداخت مطالبات قطعه‌سازان

رشیدی ادامه داد: نه تنها خودروسازان، خودروهای پیش فروش شده را با تاخیر به مشتریان تحویل می‌دهد بلکه خوروهای تحویلی نیز در بیشتر موارد معیوب بوده و فاقد بسیاری از آپشن‌های مندرج در قرارداد است.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی بازار خودرو، حاصل انحصار صنعت خودروسازی است، اضافه کرد: خودروسازان می‌دانند که مردم ناچار به خرید خودروهای بی‌کیفیت آن‌ها هستند، بنابراین قیمت‌ها را بدون توجه به بهبود کیفیت سلیقه‌ای افزایش می‌دهند.

واردات مدیریت شده خودرو، انگیزه‌ی خودروسازان برای بهبود کیفیت و کاهش قیمت تمام شده خودرو را تقویت می‌کند

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه از آنجا که ایران خودرو و سایپا در بازار رقیبی ندارند، شرایط فروش و قیمت‌ خودروها را خود تعیین می‌کنند، تصریح کرد: نتیجه این وضعیت، تولید خودروهای بی‌کیفیت و گران و نارضایتی مردم از خودروهای داخلی است.

 این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه تولیدات داخلی توانایی رقابت با همتایان خارجی خود را ندارند، ادامه داد: واردات مدیریت شده خودرو، انگیزه‌ی خودروسازان برای بهبود کیفیت و کاهش قیمت تمام شده خودرو را تقویت می‌کند./خانه ملت

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.