سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20868 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم

۱۸ تیم بازرسی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس کرمانشاه را رصد می‌کنند
14 دی 1400 - 9:22
شناسه : 275349
2
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی این دانشگاه در قالب ۱۸ تیم، رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس استان را بازرسی و رصد می‌کنند./ مدارس، نقطه آسیب پذیرند و باتوجه به شیوع اُومیکرون در کشور رعایت شیوه نامه های بهداشتی الزامی است و نظارت های بهداشتی نیز باید تشدید شود./تزریق واکسن برای معلمان و پرسنل مدارس و دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال، همچنین استفاده از  ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب در مدارس الزامی است./نظارت ها همچنان به صورت مستمر ادامه دارد و از مردم استان، معلمان و دانش آموزان درخواست می کنیم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک با توجه به‌ گسترش سویه اومیکرون در ‌کشور، باعث قطع زنجیره انتقال بیماری گردند./شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، موارد تخلف را به سامانه ۱۹۰ مرکز بهداشت اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن برای رفع آن اقدام شود./از مجموع دانش آموزان استان کرمانشاه؛ ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر در مقطع پیش‌دبستانی، ۱۸۵ هزار در مقطع ابتدایی، ۸۲ هزار و ۳۳۵ نفر در مقطع متوسطه اول و ۷۰ هزار و ۱۹۵ دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم است./استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا، ۳۶۴ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

پ
پ

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی این دانشگاه در قالب ۱۸ تیم، رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس استان را بازرسی و رصد می‌کنند.

دکتر «ابراهیم شکیبا» افزود: مدارس، نقطه آسیب پذیرند و باتوجه به شیوع اُومیکرون در کشور رعایت شیوه نامه های بهداشتی الزامی است و نظارت های بهداشتی نیز باید تشدید شود.

وی اظهار داشت: تزریق واکسن برای معلمان و پرسنل مدارس و دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال، همچنین استفاده از  ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب در مدارس الزامی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نظارت ها همچنان به صورت مستمر ادامه دارد و از مردم استان، معلمان و دانش آموزان درخواست می کنیم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک با توجه به‌ گسترش سویه اومیکرون در ‌کشور، باعث قطع زنجیره انتقال بیماری گردند.

وی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، موارد تخلف را به سامانه ۱۹۰ مرکز بهداشت اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن برای رفع آن اقدام شود.

از مجموع دانش آموزان استان کرمانشاه؛ ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر در مقطع پیش‌دبستانی، ۱۸۵ هزار در مقطع ابتدایی، ۸۲ هزار و ۳۳۵ نفر در مقطع متوسطه اول و ۷۰ هزار و ۱۹۵ دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا، ۳۶۴ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

هم‌اکنون ۱۳۹ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که از این تعداد، ۴۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال هفت نفر آنها وخیم است.

مجموع جان‌باختگان استان کرمانشاه هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۹۲۹ نفر رسیده است.  /ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.