شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

آغاز برخورد با کشتار غیرمجاز دام در کرمانشاه
11 تیر 1401 - 11:02
شناسه : 278866
3
رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

 تورج کرمیان رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه از آغاز طرح برخورد با کشتار غیرمجاز دام در شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: متأسفانه کشتار غیرمجاز دام به عنوان پدیده شوم در استان‌های غربی به خصوص در کرمانشاه سبب ایجاد مخاطرات بهداشتی و انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام شده است/ این بیماری خطرناک از دام بدون اینکه علائمی داشته باشد به افراد در ارتباط با دام منتقل می‌شود که در صورت عدم درمان به موقع به مرگ منجر خواهد شد/با توجه به مصوبات شورای تأمین و کارگروه سلامت امنیت غذایی شهرستان و همچنین طبق تأکیدات استاندار در این خصوص، جلسه‌ای در فرمانداری با مدیریت رنجبر فرماندار کرمانشاه تشکیل شد/براساس مصوبات این جلسه تیمی مشترک مبارزه با کشتار غیرمجاز دام متشکل از دامپزشکی، مرکز بهداشت، خدمات شهری، اجراییات شهرداری و اصناف با همراهی نیروی انتظامی و حمایت دستگاه قضایی از امروز در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهر نسبت به جمع‌آوری کشتار غیرمجاز دام اقدام می‌کنند/همشهریان به خاطر حفظ سلامتی خود و خانواده از خرید اینگونه گوشت‌ها جدا خودداری کنند و گزارش‌های در این رابطه را با سامانه ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی اطلاع‌رسانی کنند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام شود.

پ
پ

رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه، از آغاز طرح برخورد با کشتار غیرمجاز دام از امروز در سطح این شهرستان خبر داد.

 تورج کرمیان رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از آغاز طرح برخورد با کشتار غیرمجاز دام در شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: متأسفانه کشتار غیرمجاز دام به عنوان پدیده شوم در استان‌های غربی به خصوص در کرمانشاه سبب ایجاد مخاطرات بهداشتی و انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام شده است.

وی با اشاره به شیوع بیماری تب کریمه کنگو در کشور، ادامه داد: این بیماری خطرناک از دام بدون اینکه علائمی داشته باشد به افراد در ارتباط با دام منتقل می‌شود که در صورت عدم درمان به موقع به مرگ منجر خواهد شد.

 رئیس اداره دامپزشکی کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به مصوبات شورای تأمین و کارگروه سلامت امنیت غذایی شهرستان و همچنین طبق تأکیدات استاندار در این خصوص، جلسه‌ای در فرمانداری با مدیریت رنجبر فرماندار کرمانشاه تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: براساس مصوبات این جلسه تیمی مشترک مبارزه با کشتار غیرمجاز دام متشکل از دامپزشکی، مرکز بهداشت، خدمات شهری، اجراییات شهرداری و اصناف با همراهی نیروی انتظامی و حمایت دستگاه قضایی از امروز در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهر نسبت به جمع‌آوری کشتار غیرمجاز دام اقدام می‌کنند.

کرمیان تأکید کرد: همشهریان به خاطر حفظ سلامتی خود و خانواده از خرید اینگونه گوشت‌ها جدا خودداری کنند و گزارش‌های در این رابطه را با سامانه ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی اطلاع‌رسانی کنند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام شود/فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.