یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20911 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

انجام عمل های زیبایی توسط جراحان عمومی بازی با جان مردم است/ضرورت نظارت بیشتر معاونت درمان کرمانشاه بر عملکرد جراحان معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه برگزار میشود/کمک به مدرسه سازی حتی به اندازه یک آجر هم کارساز است جنون غذا برای پول تکرار تجربه ناموفق گذشته در انتخاب مدیران غیربومی کرمانشاه ۲ محور گردشگری در بافت تاریخی شهر کرمانشاه راه اندازی می‌شود توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا جریمه یک میلیارد ریالی لوازم خانگی متقلب در کرمانشاه بلوار دکتر فتاح فرخی در کرمانشاه افتتاح شد گلبهار بر روی صحنه رفت/ مسئولین به تئاتر نگاه مصرفی نداشته باشند مراجعه بیش از ۱۰۰۰ مصدوم نزاع به پزشکی قانونی کرمانشاه این استادیوم دردی از مشکلات فوتبال کرمانشاه دوا نمی‌کند!  شور و شادابی به ۴۰۰کلاس درس کرمانشاه باز می گردد/حذف مدارس کانکسی تا مهرماه غبار آلود شدن هوای برخی شهرهای استان کرمانشاه براثر وزش شدید باد

نوسازی تاکسی‌های فرسوده به زودی کلید می‌خورد
21 آبان 1401 - 12:58
شناسه : 281450
4
طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تعهد نوسازی ۹ هزار تاکسی درون‌شهری، از آغاز مجدد فرآیند نوسازی پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری برای محصول سورن پلاس دوگانه سوز خبر داد.

پ
پ

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ محمد شفیعی‌نژاد با بیان این که درحال حاضر سورن پلاس دوگانه سوز برای ناوگان تاکسی‌رانی کشور به تولید می رسد، گفت: با توجه به طولانی شدن فرآیند اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیربط برای تولید محصول، نوسازی تاکسی‌های فرسوده نیز با تاخیر مواجه شده اما در حال حاضر مجوز استاندارد و محیط زیست برای این محصول دریافت شده و در حال انجام فرآیند دریافت مجوز شماره‌گذاری هستیم.

وی تصریح کرد: با کسب مجوز شماره‌گذاری، تا پایان سال نوسازی هزاران دستگاه تاکسی درون‌شهری انجام می‌شود و تاکسی های فرسوده با محصول سورن پلاس دوگانه سوز جایگزین خواهند شد.

شفیعی‌نژاد افزود: سورن پلاس دوگانه‌سوز با هدف نوسازی خودروهای تاکسی به بازار عرضه می‌شود و به‌زودی برای کاربری‌های شخصی نیز تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: سورن دوگانه سوز به عنوان تنها خودروی دوگانه سوز سواری تولیدی در کشور، می‌تواند در کاهش مصرف سوخت در شرایط فعلی نقش موثری داشته باشد.

گفتنی است، با توقف تولید محصول سمند و ۴۰۵ از مدار تولید ایران‌خودرو، سورن دوگانه سوز به عنوان جایگزین این دو محصول وارد ناوگان تاکسی‌رانی کشور شده است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.