شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20882 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

 مدیران ۳۰۰ اقامتگاه بوم‌گردی ایران به کرمانشاه سفر می‌کنند رابطه بیماری‌های دهان و دندان با سرطان سامانه بارشی جدید در راه کرمانشاه «مصری» و «رنجبر» منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شدند تخلفات فضای مجازی در کرمانشاه مورد رصد قرار می گیرد اگر این نشانه ها را روی انگشتانتان دارید یعنی فشارخون شما بالاست پایان مهلت تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم کشتار غیرمجاز دام‌در منطقه اورامانات بیشتر دیده می‌شود جهانبخش امینی:برای کاهش هزینه‌های درمانی برنامه دارم/پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستم پلمب ۲۰آرایشگاه متخلف زنانه در کرمانشاه /انجام امور مربوط به پزشکی در آرایشگاه ها ممنوع است کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟ کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر

دو تغییر فوری در تیم ملی آرژانتین در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
27 آبان 1401 - 15:34
شناسه : 281784
4
طلوع‌‌کرمانشاه :

دو بازیکن جدید به جای دو بازیکن مصدوم به تیم ملی آرژانتین دعوت شدند.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تنها دو روز دیگر باقی مانده است. در آستانه شروع رقابت ها شاهد دو تغییر در تیم ملی آرژانتین بودیم. در ابتدا خواکین کوریا نیز به دلیل مصدومیت از ترکیب جام جهانی خارج خواهد شد و تیاگو آلمادا به عنوان جانشین او معرفی شد.

همچنین نیکلاس گونزالس نیز در تمرینات دچار مصدومیت عضلانی شد و از لیست جام جهانی خارج شد و آنخل کوریا بازیکن اتلتیکومادرید به جای او دعوت شد.

دو روز پیش تیم ملی فوتبال آرژانتین در امارات به دیدار این تیم رفت و توانست با ۵ گل به برتری برسد. جولین آلوارز، لیونل مسی، آنخل دی ماریا دو بار و خواکین کوریا برای آلبی سلسته گلزنی کردند.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.