شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20883 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

«نداشتن بودجه» بدترین سخنی ست که بر زبان می آید/ باید هرمیزان‌بودجه به همان اندازه رفاه بیاورد  مدیران ۳۰۰ اقامتگاه بوم‌گردی ایران به کرمانشاه سفر می‌کنند رابطه بیماری‌های دهان و دندان با سرطان سامانه بارشی جدید در راه کرمانشاه «مصری» و «رنجبر» منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شدند تخلفات فضای مجازی در کرمانشاه مورد رصد قرار می گیرد اگر این نشانه ها را روی انگشتانتان دارید یعنی فشارخون شما بالاست پایان مهلت تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم کشتار غیرمجاز دام‌در منطقه اورامانات بیشتر دیده می‌شود جهانبخش امینی:برای کاهش هزینه‌های درمانی برنامه دارم/پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستم پلمب ۲۰آرایشگاه متخلف زنانه در کرمانشاه /انجام امور مربوط به پزشکی در آرایشگاه ها ممنوع است کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟ کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد

ملی‌پوش انگلیسی هزینه ۱۲۰ عمل کودکان در نیجریه را متقبل شد
27 آبان 1401 - 19:37
شناسه : 281786
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

بوکایو ساکا هزینه ۱۲۰ عمل حیاتی برای کودکان در نیجریه را متقبل شد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، بوکایو ساکا ملی‌پوش انگلیسی با یک موسسه خیریه همکاری کرده تا هزینه عمل ۱۲۰  کودک در شهر کانو در شمال نیجریه را تامین مالی کند. وینگر ۲۱ ساله آرسنال که در لندن از پدر و مادری نیجریه ای به دنیا آمده است، می گوید که می خواهد تاثیر مثبتی در کشوری داشته باشد که احساس می کند بسیار به آن وابسته است.

ساکا که در جام جهانی حضور دارد گفت: من احساس خوشبختی می کنم که در موقعیتی هستم که بتوانم از طریق این جراحی ها زندگی کودکان را آسان تر و بهتر کنم. برای من، استفاده از توانایی‌هایم برای داشتن تأثیر مثبت بسیار مهم است و تا جایی که می‌توانم به کودکان کمک می کنم. برای من مهم است که هر کودک فرصت یکسانی برای رسیدن به رویاهای خود داشته باشد.

ساکا یکی از اعضای کلیدی تیم انگلیس بود که سال گذشته به فینال یورو رسید اما در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا یک ضربه پنالتی را از دست داد.

در همین حال، آنتونیو رودیگر مدافع آلمان نیز اخیراً با موسسات خیریه در سیرالئون کار کرده است و  مدافع میانی رئال مادرید قصد دارد پاداش خود را از جام جهانی به پروژه هایی در کشور  سیرالئون اهدا کند.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.