شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20796 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست

احتمال نیمکت‌نشینی بیل و رمزی مقابل انگلیس
08 آذر 1401 - 11:16
شناسه : 282481
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

راب پیج، سرمربی تیم ملی فوتبال ولز در نشست خبری پیش از آخرین بازی تیمش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس گفت تیمش به رغم عملکرد ناامیدکننده‌ای که تا کنون در این جام نشان داده، می‌تواند امروز انگلیس را شکست دهد. او همچنین از احتمال نیمکت‌نشین شدن گرت بیل و آرون رمزی در آخرین بازی تیمشان در مرحله گروهی خبر داد.

پ
پ

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تیم ملی ولز که در گروه B جام جهانی تنها با یک امتیاز حاصل از مساوی برابر آمریکا در قعر رده بندی گروه است، باید امروز انگلیس را شکست دهد تا شانس برای صعود داشته باشد در حالی که پیروزی زیر اختلاف چهار گل هم ممکن است برای صعودش کافی نباشد که در این صورت نیاز به مساوی شدن بازی تیم‌های ملی ایران و آمریکا دارد.

پیج در نشست خبری گفت: “این تورنمنت نشان داد که هر تیمی شکست پذیر است. بنابراین، مسلماً تیم ملی انگلیس را می‌توان شکست داد. آن‌ها مجموعه بازیکنان فوق‌العاده‌ای برای انتخاب کردن دارند، بنابراین هر ترکیبی که انگلیس برای زمین بازی انتخاب کند، چالش سختی برای ما خواهد بود. اما ما می‌خواهیم نشان دهیم که اینجا نیامده‌ایم تا فقط نمایش‌های ناامیدکننده داشته باشیم.”

پیج خاطر نشان کرد: “عامل سرخوردگی و یاس من از بازیکنان این است که ما اصلا نزدیک به سطح عملکردی که ما را به جام جهانی رسانده است، خود را نشان نداده‌ایم. ما باید زیر آخرین بازی خود (شکست مقابل ایران) خط بکشیم، و صرف نظر از نتیجه، باید عملکردی رائه دهیم که هوادارانمان به آن افتخار کرده و احساس کنند بخشی از این مسابقات هستند.”

راب پیج خاطر نشان کرد: “در حال حاضر زمان سختی برای ما است. اما خوبی این تورنمنت فوتبال این است که شما فرصت دارید که سریع آن را درست کنید.”

راب پیج در مواجهه با پرسش در مورد وضعیت گرت بیل و آرون رمزی  گفت: “من تیمی را انتخاب می کنم که در حالی وارد زمین بشود که همه تلاشش را برای آرمانش انجام دهد. تیمی که از نظر من با انگلیس رقابت خواهد کرد، چه با (بیل و رمزی)، چه بدون آنها. اگر آنها از اول در ترکیب نباشند آیا می‌توانند وارد زمین شوند و تاثیری داشته باشند؟ این همیشه معضل من بوده است. آنها فوتبالیست های با استعدادی هستند و همه ما در حال حاضر کمی به خاطر نامطلوب بودن نتایج مورد انتقاد هستیم. ما آنقدر بزرگ هستیم که بتوانیم آن را قبول کنیم و مشکلی با آن نداریم. ما تیمی آماده برای مسابقه با انگلیس خواهیم داشت.”

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.