جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

پرتغال به دنبال ارائه اسناد گلزنی رونالدو در بازی با اروگوئه به فیفا
08 آذر 1401 - 16:16
شناسه : 282495
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

مقامات پرتغال اعلام کردند که قصد دارند با تحویل اسناد و مدارکی به فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا، ثابت کنند کریستیانو رونالدو زننده گل اول در بازی دیشب این تیم برابر اروگوئه بوده است.

پ
پ

به گزارش ایسنا، به نقل از نشریه میرور، گل اول در بازی دیشب تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل اروگوئه در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به اسم برونو فرناندز، ستاره تیم منچستر یونایتد ثبت شد که توپ را به شکل پاس برای رونالدو فرستاده بود و بعد از به ثمر رسیدن گل، رونالدو معتقد بود خودش زننده آن بوده است.

برد ۲ بر صفر دیشب پرتغال برابر اروگوئه جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را برای پرتغالی‌ها به همراه داشت و هر دو گل این بازی که دومین گلش از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید به اسم برونو فرناندز ثبت شد.

گل اول پرتغال در این بازی محل بحث قرار گرفته است. توپ بعد از سانتر فرناندز – بدون اینکه رونالدو روی آن تاثیری بگذارد – مستقیم وارد دروازه شده است. فیفا نیز معتقد است که با وجود تلاش رونالدو برای زدن ضربه سر، سر او با توپ تماس پیدا نکرده است.

بر اساس گزارش یک رسانه پرتغالی، این تیم با توجه به اینکه رونالدو تنها یک گل با رسیدن به رکورد اوزه بیو – اسطوره فوتبال پرتغال – در گلزنی در جام جهانی فاصله دارد و این جام جهانی هم احتمالا آخرین جام جهانی رونالدو است از این تصمیم ناراضی است.

تلویزیون پرتغالی El Chiringuito گزارش داد، فدراسیون فوتبال پرتغال قرار است با ارائه اسناد و مدارکی به فیفا ثابت کند که رونالدو زننده این گل بوده است. با این حال مشخص نیست که آنها چه اسناد و مدارکی را قرار است ارائه کنند و آیا برای لغو تصمیم برآمده از دوربین‌های فیفا کافی خواهد بود یا خیر. همچنین مشخص نیست که تصمیم نهایی در مورد زننده این گل چه زمان اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.