جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

سوارس از غنایی‌ها عذرخواهی نکرد
10 آذر 1401 - 21:16
شناسه : 282637
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

لوئیس سوارس به خاطر نقشش در دیدار اروگوئه و غنا در جام جهانی برزیل حاضر به عذرخواهی نشد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، پیروزی غنا مقابل اروگوئه در آخرین بازی روز جمعه گروه H می‌تواند انتقام شکست سخت آن‌ها از نماینده آمریکای جنوبی در سال ۲۰۱۰ را بگیرد؛ زمانی که سوارس با دست خود مانع گل شدن توپ بازیکن غنا شد.

خبرنگاری از سوارس پرسید آیا برای ملتی که او را «ال دیابلو» یا «شیطان» می‌دانند متاسف است یا خیر؟ این بازیکن گفت: من بابت آن حرکت عذرخواهی نمی‌کنم چون بازیکن غنا بود که پنالتی را از دست داد. اگر من بازیکن غنا را مصدوم کرده بودم و کارت قرمز می گرفتم عذرخواهی می‌کردم اما من کارت قرمز گرفتم و داور گفت پنالتی. این تقصیر من نیست که پنالتی گل نشد. 

تلخی زیادی در میان هواداران غنا به خاطر حادثه ژوهانسبورگ وجود دارد که مانع رسیدن غنا به عنوان اولین کشور آفریقایی به نیمه نهایی جام جهانی شد. با پیروزی در الوکره، غنا به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد اما اگر پرتغال کره جنوبی را شکست دهد غنا با تساوی به دور بعد می‌رسد.

توماس پارتی، هافبک باشگاه آرسنال انگلیس و تیم ملی غنا نیز گفت: آنچه چند سال پیش رخ داد همیشه در ذهن ما تاریخی خواهد بود اما این یک بازی کاملاً متفاوت است.

اتو آدو، سرمربی تیم غنا هم که از سوالات متوالی درباره سوارس عصبانی شده بود گفت که مردم بازی را فرصتی برای تسویه حساب می‌دانستند اما برای تیم او مهم کسب صعود به درو بعدی رقابت‌هاست. او در پایان گفت:‌ شکست سال ۲۰۱۰ روز بسیار غم انگیزی برای غنا بود اما تیم‌ها به بازیکنانی نیاز دارند که بتوانند فداکاری کنند.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.