جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

تقاطع غیرهمسطح میدان «سپاه» ۳۱ خرداد افتتاح می‌شود
11 دی 1401 - 10:58
شناسه : 283942
1
شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه : نادر نوروزی، با اشاره به تعطیلی یک ساله پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه گفت: با پیگیریهای صورت گرفته این پروژه را از اواخر شهریور امسال فعال کردیم و هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/وی با تاکید بر اجرای این پروژه در کوتاهترین زمان ممکن، اظهار کرد: با توجه به محاسبات صورت گرفته، اگر با حداکثر توان کار کنیم این پروژه نهایتا ۳۱ خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد/هم اکنون تابلوی زمان افتتاح پروژه را نصب کرده‌ایم و سر وعده‌مان با مردم می‌مانیم و پروژه را در زمان اعلام شده تحویل می‌دهیم/نوروزی با بیان اینکه پیش از این سگمنت‌های مورد نیاز تقاطع های غیرهمسطح از تهران به استان آورده می‌شد، گفت: برای اجرای سریع این پروژه کارگاه تولید "سگمنت" را هم  در کمربندی غربی کرمانشاه فعال کرده‌ایم/نوروزی با اعلام اینکه برای اجرای این تقاطع غیرهمسطح ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: تمام اعتبارات این پروژه از محل منابع شهرداری تامین شده است./هرچند اعتبار سنگینی برای اجرای این تقاطع نیاز است، اما برای اینکه بتوانیم پروژه را سروقت آماده افتتاح کنیم هر ماه به پروژه تزریق اعتبار داریم/نوروزی با بیان اینکه این تقاطع فعلا فقط بصورت روگذرخواهد بود، گفت: اجرای زیرگذر هم در این تقاطع ضروری است، اما فعلا اعتباری برای اجرای آن نداریم.
منبع : ایسنا
پ
پ

 شهردار کرمانشاه با اشاره به نصب تابلوی زمان افتتاح در محل پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه، گفت: این پروژه ۳۱ خرداد سال آینده افتتاح می‌شود.

نادر نوروزی، با اشاره به تعطیلی یک ساله پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه گفت: با پیگیریهای صورت گرفته این پروژه را از اواخر شهریور امسال فعال کردیم و هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با تاکید بر اجرای این پروژه در کوتاهترین زمان ممکن، اظهار کرد: با توجه به محاسبات صورت گرفته، اگر با حداکثر توان کار کنیم این پروژه نهایتا ۳۱ خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: هم اکنون تابلوی زمان افتتاح پروژه را نصب کرده‌ایم و سر وعده‌مان با مردم می‌مانیم و پروژه را در زمان اعلام شده تحویل می‌دهیم.

نوروزی با بیان اینکه پیش از این سگمنت‌های مورد نیاز تقاطع های غیرهمسطح از تهران به استان آورده می‌شد، گفت: برای اجرای سریع این پروژه کارگاه تولید “سگمنت” را هم  در کمربندی غربی کرمانشاه فعال کرده‌ایم.

نوروزی با اعلام اینکه برای اجرای این تقاطع غیرهمسطح ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: تمام اعتبارات این پروژه از محل منابع شهرداری تامین شده است.

وی افزود: هرچند اعتبار سنگینی برای اجرای این تقاطع نیاز است، اما برای اینکه بتوانیم پروژه را سروقت آماده افتتاح کنیم هر ماه به پروژه تزریق اعتبار داریم.

نوروزی با بیان اینکه این تقاطع فعلا فقط بصورت روگذرخواهد بود، گفت: اجرای زیرگذر هم در این تقاطع ضروری است، اما فعلا اعتباری برای اجرای آن نداریم.

تقاطع غیرهمسطح میدان «سپاه» ۳۱ خرداد افتتاح می‌شود

تقاطع غیرهمسطح میدان «سپاه» ۳۱ خرداد افتتاح می‌شود

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.