یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20911 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

انجام عمل های زیبایی توسط جراحان عمومی بازی با جان مردم است/ضرورت نظارت بیشتر معاونت درمان کرمانشاه بر عملکرد جراحان معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه برگزار میشود/کمک به مدرسه سازی حتی به اندازه یک آجر هم کارساز است جنون غذا برای پول تکرار تجربه ناموفق گذشته در انتخاب مدیران غیربومی کرمانشاه ۲ محور گردشگری در بافت تاریخی شهر کرمانشاه راه اندازی می‌شود توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا جریمه یک میلیارد ریالی لوازم خانگی متقلب در کرمانشاه بلوار دکتر فتاح فرخی در کرمانشاه افتتاح شد گلبهار بر روی صحنه رفت/ مسئولین به تئاتر نگاه مصرفی نداشته باشند مراجعه بیش از ۱۰۰۰ مصدوم نزاع به پزشکی قانونی کرمانشاه این استادیوم دردی از مشکلات فوتبال کرمانشاه دوا نمی‌کند!  شور و شادابی به ۴۰۰کلاس درس کرمانشاه باز می گردد/حذف مدارس کانکسی تا مهرماه غبار آلود شدن هوای برخی شهرهای استان کرمانشاه براثر وزش شدید باد

غیبت احتمالی بهترین گلزن یونایتد در فینال جام اتحادیه
06 اسفند 1401 - 3:16
شناسه : 285554
6
طلوع‌‌کرمانشاه :

اریک تن هاخ در مورد مصدومیت مارکوس راشفورد مهاجم یونایتد و احتمال غیبت در فینال جام اتحادیه صحبت کرد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، مارکوس رشفورد مهاجم منچستریونایتد در دیداردور حذفی پلی آف لیگ اروپا مقابل بارسلونا که با برتری دو بر یک شیاطین سرخ به پایان رسید، مصدوم و در دقیقه ۸۸ تعویض شد تا حضور او در دیدار فینال جام اتحادیه برابر نیوکاسل در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.

مهاجم انگلیسی این روزها در اوج آمادگی به سر می برد و گل های زیادی برای تیمش به ثمر رسانده است و یکی از آماده ترین بازیکنان اروپا در حال حاضر است.

اریک تن هاخ درباره مصدومیت ستاره گلزن تیمش گفت: نمی دانم رشفورد در فینال جام اتحادیه بازی خواهد کرد یا خیر. باید با سابر اعضای کادرفنی مشورت کنیم. بنابراین هنوز چیزی نمی توان گفت. ما باید منتظر تشخیص دقیق کادر پزشکی باشیم.

یونایتد تنها تیم انگلیسی است که در هر چهار جام در این فصل حضور و شانس قهرمانی دارد. این تیم باید روز یکشنبه در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس (جام کارابائو) به دیدار نیوکاسل برود و این بهترین فرصت برای یونایتد است تا بتواند اولین قهرمانی خود را در این فصل به دست بیاورد.

یونایتد بعد از رفتن ژوزه مورینیو نتوانسته است قهرمانی به دست بیاورد و حالا بعد از سالها شانس کسب قهرمانی را دارد. یونایتد همچنین در یک هشتم نهایی لیگ اروپا نیز باید به دیدار رئال بتیس برود که دو دیدار رفت و برگشت دو تیم در ماه اسفند سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.