جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20905 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه برگزار میشود/کمک به مدرسه سازی حتی به اندازه یک آجر هم کارساز است جنون غذا برای پول تکرار تجربه ناموفق گذشته در انتخاب مدیران غیربومی کرمانشاه ۲ محور گردشگری در بافت تاریخی شهر کرمانشاه راه اندازی می‌شود توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا جریمه یک میلیارد ریالی لوازم خانگی متقلب در کرمانشاه بلوار دکتر فتاح فرخی در کرمانشاه افتتاح شد گلبهار بر روی صحنه رفت/ مسئولین به تئاتر نگاه مصرفی نداشته باشند مراجعه بیش از ۱۰۰۰ مصدوم نزاع به پزشکی قانونی کرمانشاه این استادیوم دردی از مشکلات فوتبال کرمانشاه دوا نمی‌کند!  شور و شادابی به ۴۰۰کلاس درس کرمانشاه باز می گردد/حذف مدارس کانکسی تا مهرماه غبار آلود شدن هوای برخی شهرهای استان کرمانشاه براثر وزش شدید باد بافت تاریخی شهر کرمانشاه ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد اولین گروه حجاج کرمانشاهی عازم سرزمین وحی شدند دیدار رئیس فدراسیون جودو با شهردار کرمانشاه افت فشار و یا قطعی آب درخیابان شهید جعفری و قسمتی از مناطق باغچه بان و سجاد مخالفان و موافقان تعطیلی شنبه‌ها چه گفتند؟ هر کیلوگرم دام سنگین ۱۹۰ تا ۲۰۰هزار تومان

گزینه بازگشت به فرمول یک روی میز فتل
07 اسفند 1401 - 16:16
شناسه : 285613
6
طلوع‌‌کرمانشاه :

احتمال دارد سباستین فتل تنها چند ماه پس از پایان دوران حرفه‌ای خود به دنیای فرمول یک بازگردد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورتال، مایک کراک، مدیر تیم استون‌مارتین، گفتگوها با سباستین فتل قهرمان چهار دوره جهان را برای بازگشت به دنیای فرمول یک تایید کرد.

راننده فرمول یک که از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ بر مسابقات اتومبیلرانی تسلط داشت و نفر اول این رشته محسوب می‌شد، سال گذشته میلادی خداحافظی خود را از دنیای ورزش حرفه‌ای اعلام کرد.

اکنون گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت سباستین فتل وجود دارد. پس از تصادف لنس استرول، تیم استون‌مارتین، با یک بحران روبه‌رو شده است و به همین خاطر سران این تیم به دنبال متقاعدکردن سباستین فتل هستند تا او بار دیگر به عرصه رقابت بازگردد.

مدیر لوکزامبورگی استون‌مارتین گفت: چند تماس تلفنی با سباستین داشتم اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید ببینیم تصمیم او چگونه خواهد بود. شما نباید از یاد ببرید که او برای بازنشستگی خود بسیار دقیق برنامه‌ریزی کرد و باید به آن احترام بگذارید. ما پیشنهاد خود را داده و منتظر پاسخ فتل هستیم.

فتل نخستین‌ بار برای تیم BMW به رقابت پرداخت. او نخستین رقابتش را در گرندپری ایالات متحده در ایندیاناپولیس انجام داد. او سال ۲۰۰۹ به ردبول پیوست و با این تیم بار بین سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ قهرمان شد.

فتل از سال ۲۰۱۵ پشت فرمان خودروی فراری نشست اما دیگر نتوانست عنوان قهرمانی دیگری در جهان کسب کند. آخرین انتقال فتل به استون‌مارتین انجام شد.

قهرمان چهار دوره جهان در دوران حرفه‌ای طولانی خود، در ۲۸۹ رقابت به ۵۳ پیروزی دست یافت.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.