جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵ Friday, 26 June , 2026 ساعت تعداد کل نوشته ها : 23902 تعداد نوشته های امروز : 0×
آخرین وضعیت دانش آموزان دختر در کرمانشاه/ ترخیص تعدادی از دانش آموزان
10 اسفند 1401 - 14:32
شناسه : 285717
39
اورژانس به طلوع کرمانشاه خبرداد؛ طلوع‌‌کرمانشاه : روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تایید خبر مسمومیت تعدادی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهید « سپهر مصباح » ناحیه ۲ کرمانشاه ، گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز چهارشنبه رخ داد./ تعدادی از دانش آموزان مدرسه بر اثر استنشاق گاز مسموم شده بودند که پس از تماس مسئولان مدرسه با اورژانس ، بلافاصله نیروهای اورژانس همراه با تیم کامل مورد نیاز در محل حاضر شدند./ تعدادی از دانش آموزان به بیمارستان امام خمینی ( ره) منتقل شدند./ حال تعدادی از دانش آموزان خوب و مرخص شدند و چند نفر نیز هنوز تحت مراقبت و بستری قرار دارند./ حال عمومی این چند دانش آموز نیز پایدار است.
نویسنده : پریا امیری پریان
پ
پ

اکبر آزادی مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه با بیان اینکه تعدادی از دانش آموزان مسموم شده ظهر امروز ترخیص شدند، افزود: چند دانش آموز نیز کماکان تحت مراقبت و بستری هستند.
مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تایید خبر مسمومیت تعدادی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهید « سپهر مصباح »  ناحیه ۲ کرمانشاه ، گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز چهارشنبه رخ داد.
وی تصریح کرد: تعدادی از دانش آموزان مدرسه بر اثر استنشاق گاز مسموم شده بودند که پس از تماس مسئولان مدرسه با اورژانس ، بلافاصله نیروهای اورژانس همراه با تیم کامل مورد نیاز در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: تعدادی از دانش آموزان به بیمارستان امام خمینی ( ره) منتقل شدند.
حال تعدادی از دانش آموزان خوب و مرخص شدند و چند نفر نیز هنوز تحت مراقبت و بستری قرار دارند.
وی تاکید کرد: حال عمومی این چند دانش آموز نیز پایدار است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.