پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21567 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟ روزهای گرم پاییزی کرمانشاه؛ خداحافظ!

پیشنهاد افزایش تردد قطار‌ها در مسیر کرمانشاه-تهران-مشهد
08 اسفند 1397 - 12:32
شناسه : 28574
5
مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه از پیشنهاد افزایش تردد قطار‌ها در مسیر کرمانشاه-تهران-مشهد در ایام نوروز خبر داد . طلوع‌‌کرمانشاه :

شهرام کهریزی مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه از پیشنهاد افزایش تردد قطار‌ها در مسیر کرمانشاه-تهران-مشهد در ایام نوروز خبر داد و گفت : پیگیریم تا به فاصله یک روز در میان، حرکت قطار در این مسیر را داشته باشیم/وی با بیان اینکه حرکت قطار‌ها در مسیر کرمانشاه-تهران-مشهد و برعکس در جریان است، گفت : مدتی قبل به دلیل برخی کار‌های فنی، تردد قطار‌ها در مسیر کرمانشاه- ملایر متوقف شد، اما از یک ماه پیش مجددا حرکت قطار‌ها در این مسیر از سر گرفته شد/وی افزود: در حالا حاضر هر سه روز یکبار یک قطار به سمت تهران و از آنجا به مشهد در مسیر رفت و برگشت در حال حرکت است و هر رام (مجموعه واگن‌ها) قطار در این میسر حدود ۵۰۰ نفر ظرفیت دارد/کهریزی با اشاره به استقبال خوب مردم کرمانشاه از بحث سفر‌های ریلی، گفت: پیشنهاد داده ایم تا در ایام نوروز بتوانیم فاصله تردد قطار‌ها را به یک روز در میان کاهش داده تا تعداد بیشتری از کرمانشاهیان بتوانند از قطار برای سفر‌های خود استفاده کنند/به گفته مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه قیمت بلیت قطار در ایام نوروز افزایش نخواهد داشت/مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه در ادامه از پیگیری برای راه اندازی اداره کل راه آهن در استان خبر داد و افزود: در این زمینه قول مساعد از وزیر راه و شهرسازی گرفته شده و تنها بحث ایجاد ساختار‌های لازم و چارت اداری مطرح است که با همکاری سازمان امور استخدامی در حال انجام است/وی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته به زودی اداره کل راه آهن استان راه اندازی می‌شود و سال آینده قطعا کرمانشاه صاحب اداره کل راه آهن می‌شود

پ
پ

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.