یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20915 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

مراکز معاینه فنی زیر ذره بین بازرسان معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه آیا روغن حیوانی برای فشارخون مضر است؟ دریافت اجباری کمک‌های نقدی حین ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس ممنوع است چرا نباید به سگ‌های ولگرد غذا بدهیم؟ انجام عمل های زیبایی توسط جراحان عمومی بازی با جان مردم است/ضرورت نظارت بیشتر معاونت درمان کرمانشاه بر عملکرد جراحان معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه برگزار میشود/کمک به مدرسه سازی حتی به اندازه یک آجر هم کارساز است جنون غذا برای پول تکرار تجربه ناموفق گذشته در انتخاب مدیران غیربومی کرمانشاه ۲ محور گردشگری در بافت تاریخی شهر کرمانشاه راه اندازی می‌شود توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا جریمه یک میلیارد ریالی لوازم خانگی متقلب در کرمانشاه بلوار دکتر فتاح فرخی در کرمانشاه افتتاح شد گلبهار بر روی صحنه رفت/ مسئولین به تئاتر نگاه مصرفی نداشته باشند

مشکلات حساب های وکالتی در پیش فروش ایران خودرو؛ ثبت نام انجام نمی شود!
18 اسفند 1401 - 13:21
شناسه : 286052
6
طلوع‌‌کرمانشاه :

طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو به مناسبت نیمه شعبان که از روز گذشته آغاز شده و تا پایان روز شنبه (۲۰ اسفند ماه) ادامه دارد، برای شرکت در این طرح نیاز است که مشتریان برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه به میزان ۱۳۰ میلیون تومان برای سواری‌ها و ۴۰۰ میلیون تومان برای محصولات هایما، اقدام کنند.

پ
پ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، افراد بسیاری که متقاضی شرکت در طرح فروش ایران خودرو هستند، اعلام کرده‌اند که علیرغم تعریف حساب وکالتی و واریز وجه، لینک ثبت‌نام برایشان باز نمی‌شود؛ پیگیری‌ها از بانک مشخص کرد که پس از ۴۸ ساعت از زمان واریز، لینک ثبت‌نام فعال می‌شود و این در حالیست که ایران خودرو تا ساعت ۱۴ شنبه (۲۰ اسفند) مهلت تعریف حساب و واریز وجه تعیین کرده اما مهلت ثبت‌نام ۱۲ ساعت بعد از آن (۲۴ شنبه) تمام می‌شود.

طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو به مناسبت نیمه شعبان که از روز گذشته آغاز شده و تا پایان روز شنبه (۲۰ اسفند ماه) ادامه دارد، برای شرکت در این طرح نیاز است که مشتریان برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه به میزان ۱۳۰ میلیون تومان برای سواری‌ها و ۴۰۰ میلیون تومان برای محصولات هایما، اقدام کنند.

بر این اساس با توجه به تعطیلی روزهای چهارشنبه و جمعه، ایران‌خودرو اعلام کرد مشتریان در روزهای سه‌شنبه ، پنج‌شنبه و تا ساعت ۱۴ شنبه برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام نیز از ساعت ۱۱ روز گذشته (چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه) به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه ۲۰ اسفند ماه) در نظر گرفته شده است؛ از سوی دیگر امکان تعریف حساب وکالتی و واریز وجه از روز سه‌شنبه فراهم شده است؛ اما تاکنون تعدادی از مشتریان که حساب وکالتی تعریف کرده و واریز وجه هم داشته‌اند، اعلام کرده‌اند که لینک ثبت‌نام برایشان فعال نیست.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.