پنج شنبه, ۶ دی , ۱۴۰۳ Thursday, 26 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21830 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

تغییر نام خیابان بیستون منتفی است نشست روسای شوراها به تقویت حکمرانی شهری کمک می‌کند برف و باران استان کرمانشاه را فرا می‌گیرد چرا محور گردشگری زمستانی کرمانشاه شکل نمی‌گیرد؟ تاکید بر گذر از حکمرانی دولتی به حکمروایی شهری در مدیریت شهرها ۶ فایده مهم ویتامین E برای مردان پیگیری مطالبات مردمی کرمانشاهیان در سامانه «سو» آقای استاندار، فکری به حال صنعت ویران کرمانشاه بکنید/ لزوم ورود مدیران تازه‌‌نفس به بخش صنعت صافکاری با دستان ظریف زنانه!/آرزو ثابت کرد که زنان در هیچ حرفه ای کم از مردها ندارند سهل‌انگاری مسئولین در مبارزه با مواد مخدر به هیچ‌وجه قابل قبول نیست حضور شهردار و رئیس شورای شهر کرمانشاه در اجلاس مجمع مشورتی شهرهای کشور در رشت موافقت شورای شهر کرمانشاه با کلیات طرح مجتمع تجاری و خدماتی ارغوان توافق استاندار و بانک شهر برای تکمیل طرح‌های شهرداری کرمانشاه و منطقه آزاد قصرشیرین کرمانشاه آماده بارش برف و باران پس از کاهش مه بازداشت ۴ متهم مالی در مرز پرویزخان سرمای هوا به تنهایی دلیلی برای تعطیلی ادارات و مدارس کرمانشاه نیست ظرفیت پذیرش ۲۵۰کارتن‌خواب در گرمخانه های کرمانشاه/ تعداد معتادمتجاهر در کدام شهرستان کرمانشاه اندک است؟ کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی هزینه سفر به عتبات عالیات/ تمام اعزام‌ها از مرز خسروی انجام می‌شود اختلاف ۲۶ درجه‌ای سردترین و گرم‌ترین نقاط کرمانشاه کاری که نباید هنگام رانندگی در مه انجام داد

عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه بررسی می‌شود
10 مرداد 1402 - 12:07
شناسه : 288702
4
مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : به‌گزارش طلوع کمانشاه به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران صنعت گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بررسی و نظارت بر این عملکرد به صورت مستمر انجام می‌شود/ رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران برای رونق بخشی به صنعت گردشگری استان امری ضروری است که باید مورد توجه دفاتر خدمات مسافرتی قرار گیرد/مردم به مجوزی که میراث‌فرهنگی صادر می‌کنند اعتماد دارند و نباید این اعتماد از بین برود/فرمانی با بیان اینکه هر گونه شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی بدون تعارف و با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: عمل در چهارچوب وظایف قانونی موجب رضایت مسافران، جلب اعتماد مردم و رونق گردشگری استان می‌شود/نقش دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان پیشرو در ورود و خروج گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعا با خدمات مناسب می‌تواند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در استان فراهم کنند/بهبود سطح کیفی خدمات به گردشگران یکی از اولویت‌های کاری اداره‌کل است که همه فعالان و تاسیسات گردشگری باید به این سمت حرکت کنند/در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان به سه مورد شکایت مسافران از دفاتر خدمات مسافرتی استان رسیدگی شد.
پ
پ

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی سطح استان بررسی و نظارت بر این حوزه برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران افزایش می‌یابد.

به‌گزارش طلوع کرمانشاه به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران صنعت گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بررسی و نظارت بر این عملکرد به صورت مستمر انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران برای رونق بخشی به صنعت گردشگری استان امری ضروری است که باید مورد توجه دفاتر خدمات مسافرتی قرار گیرد.

او ادامه داد: مردم به مجوزی که میراث‌فرهنگی صادر می‌کنند اعتماد دارند و نباید این اعتماد از بین برود.

فرمانی با بیان اینکه هر گونه شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی بدون تعارف و با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: عمل در چهارچوب وظایف قانونی موجب رضایت مسافران، جلب اعتماد مردم و رونق گردشگری استان می‌شود.

او تصریح کرد: نقش دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان پیشرو در ورود و خروج گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعا با خدمات مناسب می‌تواند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در استان فراهم کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تاکید کرد: بهبود سطح کیفی خدمات به گردشگران یکی از اولویت‌های کاری اداره‌کل است که همه فعالان و تاسیسات گردشگری باید به این سمت حرکت کنند.

در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان به سه مورد شکایت مسافران از دفاتر خدمات مسافرتی استان رسیدگی شد.

در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز فعالیت دارند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.