دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20923 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

پیام تسلیت علی فتاحی، عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پی شهادت رئیس جمهور مجاهد و هیات همراه ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند پیام تسلیت شهردار کرمانشاه به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان سالن های کرمانشاه شرایط تجلیل از هنرمندان معلول را ندارند/تقدیر از هنرمندان معلول در کرمانشاه از حضور دانش بنیان‌ها برای تحول در آموزش گردشگری استقبال می‌کنیم برگزاری اجتماع مردم عزادار کرمانشاه ساعت ۱۰:۳۰ رئیس‌جمهور ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید اعتراض معاون متوسطه به فعالیت غیرقانونی و زیرزمینی مشاوران تحصیلی در استان مراکز معاینه فنی زیر ذره بین بازرسان معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه آیا روغن حیوانی برای فشارخون مضر است؟ دریافت اجباری کمک‌های نقدی حین ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس ممنوع است چرا نباید به سگ‌های ولگرد غذا بدهیم؟ ضرورت نظارت بیشتر معاونت درمان کرمانشاه بر عملکرد جراحان معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند

مسیر ارتباطی شهرک امام(ره)به شهرک مهدیه افتتاح شد+تصویر
30 مهر 1402 - 11:01
شناسه : 290099
3
طلوع‌‌کرمانشاه : نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت:قریب یکسال پیش طی بازدیدی که از این مسیر داشتیم به علت وجود گل و لای، نتوانستیم از آن عبور بکنیم و نیاز بود تا معبر جدیدی ایجاد بشود/از سوی دیگر شهرک مهدیه کاملا منفک شده بود و تنها راه عبور آن از طرف دولت آباد بود و نیاز بود با احداث یک معبر این شهرک به شهرک امام(ره) متصل شده تا راه دسترسی مردم تسهیل شود/وجود چنین خیابان و بلواری می تواند نقش موثری در توسعه این محلات داشته باشد/برنامه رینگ ترافیکی شهر کرمانشاه از جنوب شرقی کرمانشاه شروع و در اطراف شهر گردش خواهد کرد و به جنوب غربی شهر ختم خواهد شد همچنین از آنجا به کمربندی غربی و سپس به شهرک پردیس باید متصل بشود تا ما بتوانیم در واقع بار ترافیکی را بدرستی در شهر توزیع بکنیم/در ادامه حمید اعتصام فر معاون عمرانی شهرداری طول این معبر را ۱۱۰۰ متر عنوان کرد و افزود:معبر جدید با ۲ باند،۱۰ متری و به طول ۲۲ متر مربع آسفالت پیش رفت/وی هزینه تمام شده اجرای این پروژه را ۲۳و نیم میلیارد تومان عنوان کرد.به گفته معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه، بیش از ۱۶ هزار تن خاکبرداری در این پروژه صورت گرفته و ۱۴ هزار تن مصالح برای زیرسازی در آن به‌کار رفته است.
نویسنده : منیر اضمحالی منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

معبر جدید شهرک امام(ره) به شهرک مهدیه امروز ۳۰مهر)با حضور استاندار،شهردار،اعضای شورای اسلامی کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.


به گزارش پایگاه خبری طلوع؛ نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت:قریب یکسال پیش طی بازدیدی که از این مسیر داشتیم به علت وجود گل و لای، نتوانستیم از آن عبور بکنیم و نیاز بود تا معبر جدیدی ایجاد بشود.

وی افزود: از سوی دیگر شهرک مهدیه کاملا منفک شده بود و تنها راه عبور آن از طرف دولت آباد بود و نیاز بود با احداث یک معبر این شهرک به شهرک امام(ره) متصل شده تا راه دسترسی مردم تسهیل شود.

وی یادآور شد: وجود چنین خیابان و بلواری می تواند نقش موثری در توسعه این محلات داشته باشد.

 

نوروزی افزود:برنامه رینگ ترافیکی شهر کرمانشاه از جنوب شرقی کرمانشاه شروع و در اطراف شهر گردش خواهد کرد و به جنوب غربی شهر ختم خواهد شد همچنین از آنجا به کمربندی غربی و سپس به شهرک پردیس باید متصل بشود تا ما بتوانیم در واقع بار ترافیکی را بدرستی در شهر توزیع بکنیم.

در ادامه حمید اعتصام فر معاون عمرانی شهرداری طول این معبر را ۱۱۰۰ متر عنوان کرد و افزود:معبر جدید با ۲ باند،۱۰ متری و به طول ۲۲ متر مربع آسفالت پیش رفت.

وی هزینه تمام شده اجرای این پروژه را ۲۳و نیم میلیارد تومان عنوان کرد.به گفته معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه، بیش از ۱۶ هزار تن خاکبرداری در این پروژه صورت گرفته و ۱۴ هزار تن مصالح برای زیرسازی در آن به‌کار رفته است.

گزارش از منیر اضمحالی-خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.