سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20923 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پیام تسلیت علی فتاحی، عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پی شهادت رئیس جمهور مجاهد و هیات همراه ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند پیام تسلیت شهردار کرمانشاه به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان سالن های کرمانشاه شرایط تجلیل از هنرمندان معلول را ندارند/تقدیر از هنرمندان معلول در کرمانشاه از حضور دانش بنیان‌ها برای تحول در آموزش گردشگری استقبال می‌کنیم برگزاری اجتماع مردم عزادار کرمانشاه ساعت ۱۰:۳۰ رئیس‌جمهور ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید اعتراض معاون متوسطه به فعالیت غیرقانونی و زیرزمینی مشاوران تحصیلی در استان مراکز معاینه فنی زیر ذره بین بازرسان معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه آیا روغن حیوانی برای فشارخون مضر است؟ دریافت اجباری کمک‌های نقدی حین ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس ممنوع است چرا نباید به سگ‌های ولگرد غذا بدهیم؟ ضرورت نظارت بیشتر معاونت درمان کرمانشاه بر عملکرد جراحان معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند

ماجرای قفل شدن درب شورای شهر کرمانشاه چه بود؟
01 آبان 1402 - 19:32
شناسه : 290131
4
طلوع‌‌کرمانشاه : تبدیل شدن اعضای شورای شهر کرمانشاه به دو گروه اقلیت و اکثریت اختلافات و تکمیل نشدن جلسات به دلیل عدم حضور برخی از اعضا مشکلات زیادی را برای کلانشهر کرمانشاه ایجاد کرده است تا جایی که لوایح و طرح ها با بلا تکلیفی مواجه شده است/هر چند این اختلافات در شورای شهر موضوع تازه ای نیست اما وضعیت نابسامان شهر کرمانشاه نیاز به رسیدگی فوری دارد و لازم است دستگاه های نظارتی ورود جدی داشته باشند/پوریا فخری عضو شورای شهر کرمانشاه در خصوص اتفاقات اخیر شورا به طلوع، گفت:طبق دستور جلسه آخر شورا قرار بود شنبه و دوشنبه ۲۹ مهر و یکم آبان ماه سال جاری در شورا جلسه داشته باشیم اما متاسفانه دوستان شورایی در جلسه حضور پیدا نکردند و به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم تا مشخص شدن حکم هیات اختلاف در جلسات شرکت نکنیم و مرخصی بگیریم/وی ادامه داد:چند نفر از اعضای شورای شهر سلب عضویت شدند و باید تعیین تکلیف بشوند اما این موضوع به بعد موکول شده است/جمعه گذشته به همه ی اعضای شورا پیامکی مبنی بر،برگزار نشدن جلسات شنبه و دوشنبه اخیر ارسال شد اما دوستان اکثریت روز شنبه بصورت کاملا غیر قانونی به بهانه جلسه و با وجود عدم حضور ما به جلسات شورا رفتند و در همین رابطه با برخی از خبرنگاران مصاحبه کردند و صحبت هایی را عنوان کردند که خلاف واقعیت است و متاسفانه صحت ندارد/امروز دوشنبه،اول آبان ماه،ما از رییس شورای شهر تقاضا کردیم تا در سالن جلسات شورا قفل بشود و باز نشود تا زمانی که قرار است جلسات برگزار بشود/علی رغم اینکه از قبل اعلام شده بود که اعضای شورا در مرخصی هستند اما دوستان بدون اطلاع و به شکل سرخود قصد داشتند جلسه برگزار بکنند/ تکرار می کنم طبق اعلام روزهای گذشته مبنی بر قفل بودن در سالن جلسات طبیعی است که اعضا با درب بسته مواجه بشوند/برخی از دوستان شورایی عکس گرفتند و این موضوع را رسانه ای کردند که در سالن جلسات به روی ما قفل است و گویا پشت درهای بسته جلسه ای در حال برگزاری است این گفته ها کاملا بی اساس است/روی سخن من با شورای حل اختلاف است و این موضوع از طریق شورای حل اختلاف به نتیجه خواهد رسید.
نویسنده : منیر اضمحالی منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

یک عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تاکید براینکه درب سالن جلسات امروز دوشنبه،طبق اعلام قبلی قفل بوده است، گفت: برخی از دوستان شورایی عکس گرفتند و این موضوع را رسانه ای کردند که درب سالن جلسات به روی ما قفل است و گویا پشت درب های بسته جلسه ای در حال برگزاری است این گفته ها کاملا بی اساس است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع؛ تبدیل شدن اعضای شورای شهر کرمانشاه به دو گروه اقلیت و اکثریت اختلافات و تکمیل نشدن جلسات به دلیل عدم حضور برخی از اعضا مشکلات زیادی را برای کلانشهر کرمانشاه ایجاد کرده است تا جایی که لوایح و طرح ها با بلا تکلیفی مواجه شده است.

هر چند این اختلافات در شورای شهر موضوع تازه ای نیست اما وضعیت نابسامان شهر کرمانشاه نیاز به رسیدگی فوری دارد و لازم است دستگاه های نظارتی ورود جدی داشته باشند.

پوریا فخری عضو شورای شهر کرمانشاه در خصوص اتفاقات اخیر شورا به طلوع، گفت:طبق دستور جلسه آخر شورا قرار بود شنبه و دوشنبه ۲۹ مهر و یکم آبان ماه سال جاری در شورا جلسه داشته باشیم اما متاسفانه دوستان شورایی در جلسه حضور پیدا نکردند و به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم تا مشخص شدن حکم هیات اختلاف در جلسات شرکت نکنیم و مرخصی بگیریم.

وی ادامه داد:چند نفر از اعضای شورای شهر سلب عضویت شدند و باید تعیین تکلیف بشوند اما این موضوع به بعد موکول شده است.

فخری افزود:جمعه گذشته به همه ی اعضای شورا پیامکی مبنی بر،برگزار نشدن جلسات شنبه و دوشنبه اخیر ارسال شد اما دوستان اکثریت روز شنبه بصورت کاملا غیر قانونی به بهانه جلسه و با وجود عدم حضور ما به جلسات شورا رفتند و در همین رابطه با برخی از خبرنگاران مصاحبه کردند و صحبت هایی را عنوان کردند که خلاف واقعیت است و متاسفانه صحت ندارد.

این عضو شورا گفت:امروز دوشنبه،اول آبان ماه،ما از رییس شورای شهر تقاضا کردیم تا در سالن جلسات شورا قفل بشود و باز نشود تا زمانی که قرار است جلسات برگزار بشود.

فخری افزود:علی رغم اینکه از قبل اعلام شده بود که اعضای شورا در مرخصی هستند اما دوستان بدون اطلاع و به شکل سرخود قصد داشتند جلسه برگزار بکنند.

فخری تایید کرد: تکرار می کنم طبق اعلام روزهای گذشته مبنی بر قفل بودن در سالن جلسات طبیعی است که اعضا با درب بسته مواجه بشوند.

فخری در ادامه گفت:برخی از دوستان شورایی عکس گرفتند و این موضوع را رسانه ای کردند که در سالن جلسات به روی ما قفل است و گویا پشت درهای بسته جلسه ای در حال برگزاری است این گفته ها کاملا بی اساس است.

فخری بیان داشت:روی سخن من با شورای حل اختلاف است و این موضوع از طریق شورای حل اختلاف به نتیجه خواهد رسید.

وی یادآور شد:احکامی که از قبل صادر شده است را یا ابلاغ و یا لغو کنید که در این صورت ما هم مثل همیشه در جلسات شورا شرکت می کنیم.

فخری در ادامه عنوان کرد: سئوالی از خبرنگارانی دارم که برگزار نشدن جلسات اخیر شورا را توهین به شخصیت و شعور مردم کرمانشاه دانسته اند!می خواهم بدانم؛چگونه است که برخی اعضای شورا در حدود ۱۰ جلسه از جلسات شورا بی دلیل حاضر نشدند که به برگزار نشدن جلسات منجر شد،آیا این عدم حضورهای مکرر توهین به شعور مردم کرمانشاه نیست؟

این عضو شورا گفت:موافق مطالبه گری هستم و خواهانم مطالبه بکنید،چرا برخی از اعضا در جلسات شورا مکرر حضور ندارند؟ و چرا در جلسات قبلی شورا شرکت نمی کردند؟فخری افزود:رییس شورا برای تصمیماتی که میگیرد مختار است و به کسی ربطی ندارد که چرا ایشان ۱۰ روز مرخصی به اعضای شورای شهر کرمانشاه داده است در ضمن بنده ۳۰ روز مرخصی استحقاقی دارم و می توانم هر زمانی که نیاز داشته باشم از آن استفاده بکنم و رییس شورا مختار است این درخواست من را قبول بکند یا نکند،اما در حال حاضر با آن موافقت شده است.

گفتگو از منیر اضمحالی-خبرگار طلوع

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.