سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20923 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پیام تسلیت علی فتاحی، عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پی شهادت رئیس جمهور مجاهد و هیات همراه ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند پیام تسلیت شهردار کرمانشاه به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان سالن های کرمانشاه شرایط تجلیل از هنرمندان معلول را ندارند/تقدیر از هنرمندان معلول در کرمانشاه از حضور دانش بنیان‌ها برای تحول در آموزش گردشگری استقبال می‌کنیم برگزاری اجتماع مردم عزادار کرمانشاه ساعت ۱۰:۳۰ رئیس‌جمهور ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید اعتراض معاون متوسطه به فعالیت غیرقانونی و زیرزمینی مشاوران تحصیلی در استان مراکز معاینه فنی زیر ذره بین بازرسان معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه آیا روغن حیوانی برای فشارخون مضر است؟ دریافت اجباری کمک‌های نقدی حین ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس ممنوع است چرا نباید به سگ‌های ولگرد غذا بدهیم؟ ضرورت نظارت بیشتر معاونت درمان کرمانشاه بر عملکرد جراحان معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند

یک قاچاقچی برای فرار از دست قانون گواهی فوت جعل کرد
07 آبان 1402 - 11:13
شناسه : 290240
5
سرپرست فرماندهی انتظامی هرسین؛ طلوع‌‌کرمانشاه : سرهنگ "افشین دارایی" در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت:حدود 10 سال پیش یکی از قاچاقچیان مواد مخدر به اتهام حمل و نگهداري 21 کيلوگرم هروئين و 10 کيلوگرم ترياک در استان تهران دستگير و روانه زندان می شود/این فرد پس از آزادی موقت با قرار وثيقه لازم، از مراجعه مجدد به زندان خودداری و سپس اقدام به جعل گواهي فوت براي خود کرده و به صورت مخفیانه به زندگی ادامه می دهد/با پیگیری مقامات قضایی شهرستان هرسین مشخص شد متهم در قيد حيات است و گواهی فوت وی جعلی می باشد/سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان هرسین افزود: پس از اطلاع پلیس هرسین از حضور این قاچاقچی متواری در شهرستان، مخفیگاه وی شناسایی و در عملیاتی نسبت به دستگیری وی اقدام شد/وی در پایان از معرفی فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.
نویسنده : مسعود اسماعیلی منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

سرپرست فرماندهی انتظامی هرسین از دستگیری یکی از قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد که برای فرار از دست قانون و با وجود جعل گواهی فوت پس از ۱۰ سال فرار با تلاش ماموران پلیس این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ “افشین دارایی” در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: حدود ۱۰ سال پیش یکی از قاچاقچیان مواد مخدر به اتهام حمل و نگهداری ۲۱ کیلوگرم هروئین و ۱۰ کیلوگرم تریاک در استان تهران دستگیر و روانه زندان می شود.

وی ادامه داد: این فرد پس از آزادی موقت با قرار وثیقه لازم، از مراجعه مجدد به زندان خودداری و سپس اقدام به جعل گواهی فوت برای خود کرده و به صورت مخفیانه به زندگی ادامه می دهد.

دارایی تصریح کرد: با پیگیری مقامات قضایی شهرستان هرسین مشخص شد متهم در قید حیات است و گواهی فوت وی جعلی می باشد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان هرسین افزود: پس از اطلاع پلیس هرسین از حضور این قاچاقچی متواری در شهرستان، مخفیگاه وی شناسایی و در عملیاتی نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

وی در پایان از معرفی فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

گفتگو از مسعود اسماعیلی-خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.