دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20923 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

پیام تسلیت علی فتاحی، عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پی شهادت رئیس جمهور مجاهد و هیات همراه ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند پیام تسلیت شهردار کرمانشاه به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان سالن های کرمانشاه شرایط تجلیل از هنرمندان معلول را ندارند/تقدیر از هنرمندان معلول در کرمانشاه از حضور دانش بنیان‌ها برای تحول در آموزش گردشگری استقبال می‌کنیم برگزاری اجتماع مردم عزادار کرمانشاه ساعت ۱۰:۳۰ رئیس‌جمهور ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید اعتراض معاون متوسطه به فعالیت غیرقانونی و زیرزمینی مشاوران تحصیلی در استان مراکز معاینه فنی زیر ذره بین بازرسان معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه آیا روغن حیوانی برای فشارخون مضر است؟ دریافت اجباری کمک‌های نقدی حین ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس ممنوع است چرا نباید به سگ‌های ولگرد غذا بدهیم؟ ضرورت نظارت بیشتر معاونت درمان کرمانشاه بر عملکرد جراحان معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند

ناکارآمد که باشی توان گنجاندن نام کرمانشاه در تقویم را نداری!
17 آبان 1402 - 12:42
شناسه : 290430
3
جای خالی روز ملی کرمانشاه در تقویم از ناکارآمدی مدیران است طلوع‌‌کرمانشاه : چند روز قبل ۱۳ مناسبت جدید به تقویم کشور اضافه شد که بین آنها روز ملی برخی شهرها مانند بوشهر و همدان نیز به ثبت رسیده است و این مناسبت‌های جدید از سال آینده (۱۴۰۳) در تقویم جدید کشور لحاظ خواهد شد/نکته دردناک آنجاست که این بار هم جای پنجم مرداد که به نام روز ملی کرمانشاه شناخته می‌شود خالی بود و باز هم این روز در تقویم کشور به نام کرمانشاه ثبت نشد/در سایه بی توجهی و خواب غفلت مسئولان فرهنگی کرمانشاه، این استان بار دیگر از استان‌های همجوار خود جا ماند و علی رغم وعده‌های مکرری که درباره پیگیری ثبت روز ملی کرمانشاه داده شده بود برای سال آینده نیز تقویم ایران خالی از روز ملی کرمانشاه است/طی چند سال اخیر بارها مدیران ارشد فرهنگی استان وعده دادند که پیگیر ثبت روز ملی کرمانشاه در تقویم کشور هستند اما این شعار فقط هر سال در آستانه ۵ مرداد تکرار شده و سپس تا سال بعد به فراموشی سپرده می‌شود و وقتی مسئولان فرهنگی ما مشغول کارهای جنبی هستند شهرهای دیگر روزهای تقویم را به نام خود می‌زنند/این در حالی است که شاید روز ملی کرمانشاه از بسیاری از مناسبت‌های دیگری که در تقویم ثبت شده جدی‌تر است، روزی که عملیات مرصاد را به خاطر می‌آورد که اگر ایستادگی و مقاومت مردم کرمانشاه و به خاک و خون کشیده شدن مردم بیگناه در اسلام آبادغرب نبود، شاید منافقان تا دل کشور نفوذ می‌کردند/این روز یادآور خون تک تک افرادی است که تا مسیر تنگه مرصاد شهید شدند و صدها پیکری که در کوه‌های اطراف بر زمین افتادند تا پای منافقین به عمق ایران باز نشود/در برابر افرادی که آن زمان شجاعانه و بی چشم داشت جان خود را سپر کردند حالا مدیران و نمایندگان بی کفایتی داریم که حتی نمی‌توانند یک روز ملی را به نام کرمانشاه به ثبت برسانند/شاید ثبت روز ملی کرمانشاه در تقویم کشور بودجه یا برکات مادی چندانی نداشته باشد اما توجه حاکمیت و ملت را حداقل برای یک روز به کرمانشاه کمتر توسعه یافته و مظلوم جلب می‌کند و یا شاید بتواند عاملی برای محوریت کرمانشاه در برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی به مناسبت این روز باشد/رویدادهایی که بتواند به کمک صنعت گردشگری کرمانشاه بیاید و این استان محروم را به کشور و حتی جهان بشناساند/اگرچه پیشرفت هر استان ‌‌و شهر دیگر ایران ما را خرسند می‌کند اما این بار هم از استان‌های همجوار مثل همدان جا ماندیم.
نویسنده : اختصاصی طلوع کرمانشاه منبع : پریا امیری پریان
پ
پ

جای خالی روز ملی کرمانشاه در تقویم فقط جای خالی یک نام نیست، بلکه بیانگر بی تفاوتی مسئولان استان و ناکارآمدی آنها در معطوف کردن نظر مدیران کشور است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع، چند روز قبل ۱۳ مناسبت جدید به تقویم کشور اضافه شد که بین آنها روز ملی برخی شهرها مانند بوشهر و همدان نیز به ثبت رسیده است و این مناسبت‌های جدید از سال آینده (۱۴۰۳) در تقویم جدید کشور لحاظ خواهد شد.

نکته دردناک آنجاست که این بار هم جای پنجم مرداد که به نام روز ملی کرمانشاه شناخته می‌شود خالی بود و باز هم این روز در تقویم کشور به نام کرمانشاه ثبت نشد.

در سایه بی توجهی و خواب غفلت مسئولان فرهنگی کرمانشاه، این استان بار دیگر از استان‌های همجوار خود جا ماند و علی رغم وعده‌های مکرری که درباره پیگیری ثبت روز ملی کرمانشاه داده شده بود برای سال آینده نیز تقویم ایران خالی از روز ملی کرمانشاه است.

طی چند سال اخیر بارها مدیران ارشد فرهنگی استان وعده دادند که پیگیر ثبت روز ملی کرمانشاه در تقویم کشور هستند اما این شعار فقط هر سال در آستانه ۵ مرداد تکرار شده و سپس تا سال بعد به فراموشی سپرده می‌شود و وقتی مسئولان فرهنگی ما مشغول کارهای جنبی هستند شهرهای دیگر روزهای تقویم را به نام خود می‌زنند.

این در حالی است که شاید روز ملی کرمانشاه از بسیاری از مناسبت‌های دیگری که در تقویم ثبت شده جدی‌تر است، روزی که عملیات مرصاد را به خاطر می‌آورد که اگر ایستادگی و مقاومت مردم کرمانشاه و به خاک و خون کشیده شدن مردم بیگناه در اسلام آبادغرب نبود، شاید منافقان تا دل کشور نفوذ می‌کردند.

این روز یادآور خون تک تک افرادی است که تا مسیر تنگه مرصاد شهید شدند و صدها پیکری که در کوه‌های اطراف بر زمین افتادند تا پای منافقین به عمق ایران باز نشود.
در برابر افرادی که آن زمان شجاعانه و بی چشم داشت جان خود را سپر کردند حالا مدیران و نمایندگان بی کفایتی داریم که حتی نمی‌توانند یک روز ملی را به نام کرمانشاه به ثبت برسانند.

شاید ثبت روز ملی کرمانشاه در تقویم کشور بودجه یا برکات مادی چندانی نداشته باشد اما توجه حاکمیت و ملت را حداقل برای یک روز به کرمانشاه کمتر توسعه یافته و مظلوم جلب می‌کند و یا شاید بتواند عاملی برای محوریت کرمانشاه در برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی به مناسبت این روز باشد.

رویدادهایی که بتواند به کمک صنعت گردشگری کرمانشاه بیاید و این استان محروم را به کشور و حتی جهان بشناساند.

اگرچه پیشرفت هر استان ‌‌و شهر دیگر ایران ما را خرسند می‌کند اما این بار هم از استان‌های همجوار مثل همدان جا ماندیم.

جای خالی روز ملی کرمانشاه در تقویم، فقط جای خالی یک نام نیست، بلکه بیانگر بی تفاوتی مسئولان استان و ناکارآمدی آنها در معطوف کردن نظر مدیران کشور است.

این بی توجهی از موضوعاتی کوچکتر مانند همین عدم توجه به روز ملی کرمانشاه آغاز می‌شود و به موضوعات بزرگی مانند بیکاری، گرانی، فقر و … منتج می‌شود که نتایج آن را در زندگی مردم ‌میینیم.

وقتی که مدیران فرهنگی کرمانشاه مشغول رونمایی از یک سردیس و یا برگزاری برنامه‌های کوچک مقیاس هستند، نمایندگان دنبال جلب رای هستند و خواب فرهنگ کرمانشاه را برده، ما جا می‌‌مانیم و استان‌های همجواری که زمانی بخشی از کرمانشاه به عنوان استان پنجم بودند هر روز پیشرفت می‌کنند.

پریاامیری پریان-خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.