شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21179 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ساعت کاری ادارات کرمانشاه هفته آینده هم از ۶ تا ۱۱ است فیلم سینمایی تقدیر در چند قدمی اکران/پایان تدوین تا آخر هفته همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به زوار پای کار باشند هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر هشدار زرد نسبت به نفوذ غبار به کرمانشاه/ کاهش دید افقی تا ۲ هزار متر شنا در انبوهه ی نابسامانی ها! + عکس تجهیز ۴۱۰۰ مشترک خانگی و ۱۰۰ مرکز تجاری و اداری به اینترنت فیبر نوری آمادگی مرز خسروی برای میزبانی از دو میلیون زائر اربعین فعالیت ۱۰ اکیپ جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در کرمانشاه فردا پنجشنبه ادارات کرمانشاه تعطیل است دمای کرمانشاه امسال ۶ روز بالای ۴۰ درجه بود احیای درآمد های پایدار در شهرداری لازم است سارقان تلفن ثابت ۱۳۰۰ مشترک کرمانشاهی را قطع کردند کیفیت دولت به کیفیت مدیران و تصمیم گیرانش وابسته است توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان در کرمانشاه طی ایام اربعین اوایل هفته آینده یک پیک گرمایی در کرمانشاه خواهیم داشت نیایش در آغوش آرامش است/رفع نقاط حادثه خیر؛ مطالبه جدی کرمانشاهیان از مسئولان دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌ فرم سال گذشته خود استفاده کنند کشف ۱۶۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه آمادگی ناوگان کرمانشاه برای جابجایی زوار اربعین/ پیش‌فروش ۷۰ هزار بلیط برگشت هشدار به مستاجران؛مراقب باربری‌های غیرمجاز باشید

تا دوشنبه در کرمانشاه بارندگی نداریم
18 آبان 1402 - 9:14
شناسه : 290436
1
طلوع‌‌کرمانشاه : سعید قاسمی با بیان اینکه تا چند روز آینده بارشی در استان نداریم، گفت:طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی حداقل تا دوشنبه هفته آینده بارشی در سطح استان نداریم. البته امواج  ضعیفی در این مدت - از روز جمعه تا دوشنبه - جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما بارشی به همراه نخواهد داشت/اواسط و یا اواخر هفته آینده و طی روزهای سه‌شنبه و یا چهارشنبه شاهد ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان خواهیم بود که بارش‌هایی را برای نقاط مختلف استان به همراه خواهد داشت/ چرا آنطور که اعلام شده بود شاهد آغاز زودهنگام بارش های موثر پاییزی نبودیم؟ نباید فراموش کنیم دقت پیش‌بینی‌های بلندمدت بین ۶۰ تا ۷۰ درصد بوده و احتمال ایجاد تغییر در آن وجود دارد، اما پیش‌بینی‌های کوتاه مدت نزدیک به ۹۰ درصد دقت دارند.
منبع : ایسنا
پ
پ

 رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کرمانشاه با بیان اینکه حداقل تا دوشنبه هفته آینده( ۲۲ آبان) بارشی در سطح استان نداریم، از ورود یک سامانه بارشی به استان از اواسط یا اواخر هفته آینده خبر داد.

سعید قاسمی با بیان اینکه تا چند روز آینده بارشی در استان نداریم، گفت: طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی حداقل تا دوشنبه هفته آینده بارشی در سطح استان نداریم. البته امواج  ضعیفی در این مدت – از روز جمعه تا دوشنبه – جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما بارشی به همراه نخواهد داشت.

وی ادامه داد: اواسط و یا اواخر هفته آینده و طی روزهای سه‌شنبه و یا چهارشنبه شاهد ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان خواهیم بود که بارش‌هایی را برای نقاط مختلف استان به همراه خواهد داشت.

قاسمی گفت: جزئیات فعالیت این موج، مناطق تحت پوشش و پیک بارش آن طی روزهیا آینده که به ورود این سامانه نزدیک‌تر شویم، مشخص خواهد شد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه در ادامه در پاسخ به اینکه چرا آنطور که اعلام شده بود شاهد آغاز زودهنگام بارش های موثر پاییزی نبودیم، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم دقت پیش‌بینی‌های بلندمدت بین ۶۰ تا ۷۰ درصد بوده و احتمال ایجاد تغییر در آن وجود دارد، اما پیش‌بینی‌های کوتاه مدت نزدیک به ۹۰ درصد دقت دارند.

قاسمی خاطرنشان کرد: البته سامانه بارشی اخیری که کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داد به طور مانگین برای استان بیش از ۲۰ میلی‌متر بارندگی داشت و باعث بروز بارش موثر در حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد مناطق استان شد.

وی اشاره‌ای هم به وضعیت بارش‌های سال زراعی جاری کرمانشاه داشت و میانگین بارش‌های استان از ابتدای سال زراعی جاری (اول مهر) تاکنون را ۲۷.۸ میلی‌متر اعلام کرد که ۲۸ درصد از بارش بلندمدت کمتر است، اما نسبت به بارش ۲.۶ میلی‌متری سال گذشته وضعیت بسیار بهتری داریم.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه میانگین بارش شهر کرمانشاه را نیز در این مدت نزدیک به ۵۰ میلی‌متر دانست که نسبت به بلندمدت رشد ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد و افزود: بیشترین بارش سال زراعی جاری نیز مربوط به گهواره با حدود ۵۵ میلی‌متر و کرندغرب با حدود ۵۲ میلی‌متر بوده است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.