دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20923 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

پیام تسلیت علی فتاحی، عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پی شهادت رئیس جمهور مجاهد و هیات همراه ائمه جمعه اهل سنت استان کرمانشاه شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند پیام تسلیت شهردار کرمانشاه به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان سالن های کرمانشاه شرایط تجلیل از هنرمندان معلول را ندارند/تقدیر از هنرمندان معلول در کرمانشاه از حضور دانش بنیان‌ها برای تحول در آموزش گردشگری استقبال می‌کنیم برگزاری اجتماع مردم عزادار کرمانشاه ساعت ۱۰:۳۰ رئیس‌جمهور ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید اعتراض معاون متوسطه به فعالیت غیرقانونی و زیرزمینی مشاوران تحصیلی در استان مراکز معاینه فنی زیر ذره بین بازرسان معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه آیا روغن حیوانی برای فشارخون مضر است؟ دریافت اجباری کمک‌های نقدی حین ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس ممنوع است چرا نباید به سگ‌های ولگرد غذا بدهیم؟ ضرورت نظارت بیشتر معاونت درمان کرمانشاه بر عملکرد جراحان معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند

با پیامک نمی شود دعوت را لغو کرد/جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه به حد نصاب نرسید
20 آبان 1402 - 12:04
شناسه : 290458
1
طلوع‌‌کرمانشاه : یک عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: با یک پیامک نمی شود گفت امروز جلسه نیا و فردا بیا! بلکه باید به شهردار کرمانشاه رسما اعلام میشد که در جلسه امروز شورا حضور پیدا نکند.امروز شهردار به همراه 6 تن از تصمیم سازان مدیریت شهری طبق دعوت قبلی و به دستور فرماندار در جلسه فوق العاده شورا حاضر شد که بدلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا جلسه لغو شد/به گزارش پایگاه خبری طلوع، هاشم‌درویشی در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: امروز جلسه شورا بنا به درخواست فرماندار و به منظور تصویب لوایح و همچنین معارفه عضو علی البدل که اخیرا وارد شورا شده است باید برگزار می شد که متاسفانه با غیبت 5 نفر از اعضای شورا جلسه لغو شد/درویشی اضافه کرد:البته این غیبت از طرف چهار نفر از اعضا عمدا بود و این عمد باعث شده است کار مردم روی زمین بماند/در ادامه شهردار کرمانشاه گفت: این جلسه فوق العاده به دستور فرماندار کرمانشاه تشکیل شده است ما هم به دستور فرماندار و شورا در جلسه حضور پیدا کردیم و اگر قرار بر لغو آن بود فرماندار باید لغو می کرد معاون فرماندار در جلسه حضور دارد و بنده تا این لحظه هیچگونه پیامی در خصوص لغو جلسه شورا دریافت نکردم و چیزی به دست من و تیم مدیریتی شهر نرسیده است.
نویسنده : منیر اضمحالی منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

یک عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: با یک پیامک نمی شود گفت امروز جلسه نیا و فردا بیا! بلکه باید به شهردار کرمانشاه رسما اعلام میشد که در جلسه امروز شورا حضور پیدا نکند.امروز شهردار به همراه ۶ تن از تصمیم سازان مدیریت شهری طبق دعوت قبلی و به دستور فرماندار در جلسه فوق العاده شورا حاضر شد که بدلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا جلسه لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع، هاشم‌درویشی در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: امروز جلسه شورا بنا به درخواست فرماندار و به منظور تصویب لوایح و همچنین معارفه عضو علی البدل که اخیرا وارد شورا شده است باید برگزار می شد که متاسفانه با غیبت ۵ نفر از اعضای شورا جلسه لغو شد.

درویشی اضافه کرد:البته این غیبت از طرف چهار نفر از اعضا عمدا بود و این عمد باعث شده است کار مردم روی زمین بماند.

وی ادامه داد:خود آقایان هیات رئیسه از شهردار و برخی از معاونین ایشان درخواست حضور در جلسه شورا را برای رسیدگی به لوایح را داشتند که متاسفانه بانیان جلسه در جلسه امروز حضور پیدا نکردند و اکنون این جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن از نظر قانونی نمی تواند به لوایح و طرح ها رسیدگی بکند.

درویشی در خصوص پیام رییس شورا به شهردار مبنی بر لغو شدن جلسه امروز شورا گفت:طبق قانون و مقررات باید به شکل کتبی به شهردار اعلام بشود که در جلسه حضور پیدا نکند و این در زمانی است که به وی کتبا اعلام شده است در جلسه امروز شورا حضور پیدا بکند و شهردار هم طبق قانون و مواد قانونی باید در جلسه شورا حضور پیدا می کرد تا از لوایح دفاع و پاسخگوی موضوعات مختلف حوزه خود باشند.

درویشی اضافه کرد:با یک پیامک نمی شود گفت امروز جلسه نیا و فردا بیا! بلکه باید به ایشان رسما اعلام میشد که در جلسه حضور پیدا نکند.امروز شهردار به همراه ۶ تن از تصمیم سازان مدیریت شهری طبق دعوت قبلی در جلسه شورا حضور دارند و صرفا با پیامک نمی شود دعوت را لغو کرد.

در ادامه شهردار کرمانشاه گفت: این جلسه فوق العاده به دستور فرماندار کرمانشاه تشکیل شده است ما هم به دستور فرماندار و شورا در جلسه حضور پیدا کردیم و اگر قرار بر لغو آن بود فرماندار باید لغو می کرد معاون فرماندار در جلسه حضور دارد و بنده تا این لحظه هیچگونه پیامی در خصوص لغو جلسه شورا دریافت نکردم و چیزی به دست من و تیم مدیریتی شهر نرسیده است.

نوروزی گفت: نکته دوم اینکه قانون به شهردار اجازه می دهد هر زمان بخواهد در جلسات شورا حضور داشته باشد و نیاز به دعوتنامه از سوی شورا ندارد و نکته قابل ذکر این است که تعداد زیادی از لوایح باقی مانده است که برخی از آن ها نیاز به تصمیم گیری فوری دارد و عدم تصمیم گیری در مورد آن ها موجب زیان و خسران به شهر می شود.

وی افزود: از جمله این لوایح بحث قطار شهری و تعین تکلیف پرسنل بازیافت است و این ها به دلیل عدم حضور اعضای شورای شهر تعیین وضعیت نشدند ضمن اینکه در جلسات فوق العاده مرخصی داده نمی شود و حتی در جلسات فوق العاده مرخصی ها لغو می شود.

در حاشیه جلسه امروز شورا، فخری رییس شورای شهر کرمانشاه،به عدم توجه شهردار به شکایتی که بر پروژه شهر بازی هست اشاره کرد و گفت:شهردار بدون مشورت با اعضای شورای شهر با سرمایه گذار شهر بازی جلسه برگزار می کند.

نوروزی در جواب این سخن گفت:ما با سرمایه گذار شهربازی جلساتی داشتیم تا از هدر رفت زمان جلوگیری بکنیم و وقت تلف نشود همچنین ما به این سرمایه گذار اطلاع دادیم که در این خصوص شکایتی در دادگستری کرمانشاه وجود دارد و در ضمن پرونده دادگستری همزمان پیش می رود و از طرف دیگر سرمایه گذار هم کارهای کارشناسی این پروژه را انجام می دهد.

نوروزی افزود:قطعا زمان انعقاد ما زمانی خواهد بود که موضوع دادگستری حل شده است و یا در قرارداد لحاظ می کنیم که سرمایه گذار با مسئولیت خودش موضوع دادگستری را ادامه بدهد.شهردار تاکید کرد:ما هیچوقت بدون مطالعه کاری را انجام نمی دهیم.

گزارش از منیر اضمحالی-خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.