یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

کلاهبرداری به بهانه فروش خودرو به قیمت کارخانه در کرمانشاه
14 دی 1402 - 11:35
شناسه : 291430
0
طلوع‌‌کرمانشاه : سردار "مهدي حاجيان" در گفت‌وگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت:پس از اعلام شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر اينکه شخصي به بهانه اينکه مي تواند خودرو صفرکيلومتر به قيمت کارخانه تحویل آن ها دهد اعتمادشان را جلب و مبالغ زيادي از آن ها کلاهبرداري کرده است، رسيدگي در دستور کار قرار گرفت/کارآگاهان پليس آگاهي در تحققات ابتدايي خود دريافتند فرد کلاهبردار توانسته با جلب اعتماد 20 نفر به بهانه تحويل خودرو صفرکيلومتر با قيمت درب کارخانه مبلغ 190 ميليارد تومان از آن ها اخاذي کند و پس از آن متواري شده است/کارآگاهان در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتي موفق به رديابي کلاهبردار حرفه اي شده و توانستند مخفيگاه وي را در استان همدان شناسايي و با همکاري پليس آگاهي اين استان وي را دستگير و به کرمانشاه منتقل کنند/متهم دستگير شده در بازجويي ها به ارتکاب کلاهبرداري 190 ميليارد توماني از 20 نفر در کرمانشاه اعتراف و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد/وي در پايان از شهروندان خواست تا ضمن هوشياري در مواجه با چنين افرادي، از اعتماد بی جا خودداری و موضوع را به پلیس گزارش کنند.
منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که به بهانه فروش خودرو صفرکیلومتر به قیمت کارخانه مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان از ۲۰ نفر در کرمانشاه کلاهبرداری کرده بود.

سردار “مهدی حاجیان” در گفت‌وگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: پس از اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی به بهانه اینکه می تواند خودرو صفرکیلومتر به قیمت کارخانه تحویل آن ها دهد اعتمادشان را جلب و مبالغ زیادی از آن ها کلاهبرداری کرده است، رسیدگی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحققات ابتدایی خود دریافتند فرد کلاهبردار توانسته با جلب اعتماد ۲۰ نفر به بهانه تحویل خودرو صفرکیلومتر با قیمت درب کارخانه مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان از آن ها اخاذی کند و پس از آن متواری شده است.

سردار حاجیان تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به ردیابی کلاهبردار حرفه ای شده و توانستند مخفیگاه وی را در استان همدان شناسایی و با همکاری پلیس آگاهی این استان وی را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی از ۲۰ نفر در کرمانشاه اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست تا ضمن هوشیاری در مواجه با چنین افرادی، از اعتماد بی جا خودداری و موضوع را به پلیس گزارش کنند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.