چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21561 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟ روزهای گرم پاییزی کرمانشاه؛ خداحافظ! در نصب وسایل گرمایشی دقت کنید/ قاتل خاموش در کمین است پزشکی قانونی فقط «معاینه جسد» نیست/ زمین «سوله بحران» تعیین تکلیف شد باید از قبح‌زدایی «سقط جنین» فاصله بگیریم مخاطب هشدارهای امام جمعه کرمانشاه کیست؟ کاهش ۱۰ درصدی کشته‌های تصادفات درون‌شهری کرمانشاه معاون استانداری کرمانشاه: پرداخت حق مناطق جنگی کماکان ادامه دارد

“شیر مدارس” کرمانشاه، زیر ذره‌بین تعزیرات
30 دی 1402 - 12:45
شناسه : 291683
11
 کارشناس اداره گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : جلال محکی ، با اشاره به اینکه نظارت بر عرضه شیر مدارس در کرمانشاه از ابتدای آبان ماه آغاز شده و تا پایان بهمن ادامه دارد، گفت: در قالب این طرح نظارتی، تمام دبستان‌های ابتدایی دولتی که مشمول دریافت شیر رایگان هستند، به صورت مستمر رصد می‌شوند/وی با بیان اینکه این نظارت‌ها صرفا به مدارس شهری و یا مرکز استان محدود نیست، خاطرنشان کرد: تمام دبستان‌هایی که مشمول دریافت شیر هستند با همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و ... مورد بازرسی قرار می‌گیرند/به گفته این مسئول، تاکنون بالغ بر ۱۵۰ دبستان در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفته و خوشبختانه موردی از تخلف و تشکیل پرونده رخ نداده است/کارشناس اداره گشت‌های مشترک تعزیرات کرمانشاه درباره مواردی که در این بازرسی‌ها مد نظر قرار می‌گیرد نیز یادآور شد: کیفیت و کمیت شیر توزیعی، رسیدن شیر به همه مدارس و همه دانش آموزان، عدم اخذ هرگونه وجه از دانش آموزان و والدین و... مواردی است که رصد می‌شود/محکی از اجرای این طرح همزمان با سراسر کشور یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه عرضه شیر مدارس به صورت مستقیم با سلامت دانش آموزان در ارتباط است، از هیچ تخلفی در این زمینه چشم پوشی نخواهد شد/وی از والدین دانش آموزان نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در توزیع شیر در مدارس، مراتب را با سامانه تلفنی ۱۳۵ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ در میان بگذارند.
منبع : ایسنا
پ
پ

 کارشناس اداره گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی کرمانشاه از نظارت بر عرضه شیر در مدارس کرمانشاه خبر داد.

جلال محکی ، با اشاره به اینکه نظارت بر عرضه شیر مدارس در کرمانشاه از ابتدای آبان ماه آغاز شده و تا پایان بهمن ادامه دارد، گفت: در قالب این طرح نظارتی، تمام دبستان‌های ابتدایی دولتی که مشمول دریافت شیر رایگان هستند، به صورت مستمر رصد می‌شوند.

وی با بیان اینکه این نظارت‌ها صرفا به مدارس شهری و یا مرکز استان محدود نیست، خاطرنشان کرد: تمام دبستان‌هایی که مشمول دریافت شیر هستند با همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و … مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

به گفته این مسئول، تاکنون بالغ بر ۱۵۰ دبستان در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفته و خوشبختانه موردی از تخلف و تشکیل پرونده رخ نداده است.

کارشناس اداره گشت‌های مشترک تعزیرات کرمانشاه درباره مواردی که در این بازرسی‌ها مد نظر قرار می‌گیرد نیز یادآور شد: کیفیت و کمیت شیر توزیعی، رسیدن شیر به همه مدارس و همه دانش آموزان، عدم اخذ هرگونه وجه از دانش آموزان و والدین و… مواردی است که رصد می‌شود.

محکی از اجرای این طرح همزمان با سراسر کشور یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه عرضه شیر مدارس به صورت مستقیم با سلامت دانش آموزان در ارتباط است، از هیچ تخلفی در این زمینه چشم پوشی نخواهد شد.

وی از والدین دانش آموزان نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در توزیع شیر در مدارس، مراتب را با سامانه تلفنی ۱۳۵ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ در میان بگذارند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.