شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20905 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه برگزار میشود/کمک به مدرسه سازی حتی به اندازه یک آجر هم کارساز است جنون غذا برای پول تکرار تجربه ناموفق گذشته در انتخاب مدیران غیربومی کرمانشاه ۲ محور گردشگری در بافت تاریخی شهر کرمانشاه راه اندازی می‌شود توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا جریمه یک میلیارد ریالی لوازم خانگی متقلب در کرمانشاه بلوار دکتر فتاح فرخی در کرمانشاه افتتاح شد گلبهار بر روی صحنه رفت/ مسئولین به تئاتر نگاه مصرفی نداشته باشند مراجعه بیش از ۱۰۰۰ مصدوم نزاع به پزشکی قانونی کرمانشاه این استادیوم دردی از مشکلات فوتبال کرمانشاه دوا نمی‌کند!  شور و شادابی به ۴۰۰کلاس درس کرمانشاه باز می گردد/حذف مدارس کانکسی تا مهرماه غبار آلود شدن هوای برخی شهرهای استان کرمانشاه براثر وزش شدید باد بافت تاریخی شهر کرمانشاه ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد اولین گروه حجاج کرمانشاهی عازم سرزمین وحی شدند دیدار رئیس فدراسیون جودو با شهردار کرمانشاه افت فشار و یا قطعی آب درخیابان شهید جعفری و قسمتی از مناطق باغچه بان و سجاد مخالفان و موافقان تعطیلی شنبه‌ها چه گفتند؟ هر کیلوگرم دام سنگین ۱۹۰ تا ۲۰۰هزار تومان

کرمانشاه چهره زمستانی به خود میگیرد / آخر هفته از تردد های غیر ضروری خودداری کنید
12 بهمن 1402 - 9:46
شناسه : 291913
1
کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : به گزارش پایگاه خبری طلوع کرمانشاه و بر اساس  الگوهای هواشناسی ، میزان برف تخمینی سامانه جدید بارشی را در سطح استان نشان می دهد. بارش های این سامانه در مناطق سردسیر و بتدریج در  مناطق معتدل استان نیز به شکل برف تخلیه خواهد شد/از بعدازظهر و عصر امروز بتدریج با رخنه سامانه بارشی، بارش در شهر کرمانشاه ابتدا به شکل باران آغاز خواهد شد. از اواخر شب (ساعت 10 و 11 شب به بعد) بارش بتدریج در سراسر شهر به برف تغییر پیدا خواهد کرد و تا صبح جمعه با شدت و ضعف در بعضی ساعات بارش برف را در سطح شهر خواهیم داشت/میزان بارش برف تخمینی در سطح شهر کرمانشاه:جنوب شهر (محله های پردیس، صدرا، سرآب قنبر، کسرا، فردوسی، صادقیه) : بین 5 تا 12 سانتی متر/مرکز و شمال شهر :بین 1 تا 7 سانتی متر/اینکه چه میزان سامانه بارشی ما را تحت تاثیر قرار دارد در تعیین میزان دقیق بارش برف تعیین کننده خواهد بود. هر چه شدت بارش به ساعات بامدادی و صبح جمعه موکول شود شرایط بارش برف و سفید پوش شدن کل شهر بهتر خواهد بود.
منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری طلوع کرمانشاه و بر اساس  الگوهای هواشناسی ، میزان برف تخمینی سامانه جدید بارشی را در سطح استان نشان می دهد.

بارش های این سامانه در مناطق سردسیر و بتدریج در  مناطق معتدل استان نیز به شکل برف تخلیه خواهد شد.

بیشترین میزان برف این سامانه در شهرستان های پاوه، نیمه شرقی ثلاث باباجانی، دالاهو، گواور، سنقروکلیایی، صحنه، کنگاور و هرسین بین ۱۰ تا ۲۵ سانتی متر برآورد شده است (در ارتفاعات مقادیر بیشتری نیز ثبت می شود).

 شدت بارش برف در این مناطق از اواخر فرداشب تا صبح جمعه در بعضی ساعات قابل توجه بوده و منجر به اختلال در تردد بویژه در گردنه ها خواهد شد. از این رو توصیه می شود در ساعات اوج فعالیت سیستم از تردد های غیر ضروری خودداری کنید.

 بارش برف در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب و روانسر بین ۲ تا ۱۵ سانتی متر برآورد می شود.

جمع بندی نهایی در خصوص وضعیت بارش برف در شهر کرمانشاه :

از بعدازظهر و عصر امروز بتدریج با رخنه سامانه بارشی، بارش در شهر کرمانشاه ابتدا به شکل باران آغاز خواهد شد. از اواخر شب (ساعت ۱۰ و ۱۱ شب به بعد) بارش بتدریج در سراسر شهر به برف تغییر پیدا خواهد کرد و تا صبح جمعه با شدت و ضعف در بعضی ساعات بارش برف را در سطح شهر خواهیم داشت.

میزان بارش برف تخمینی در سطح شهر کرمانشاه :

جنوب شهر (محله های پردیس، صدرا، سرآب قنبر، کسرا، فردوسی، صادقیه) : بین ۵ تا ۱۲ سانتی متر

مرکز و شمال شهر : بین ۱ تا ۷ سانتی متر

اینکه چه میزان سامانه بارشی ما را تحت تاثیر قرار دارد در تعیین میزان دقیق بارش برف تعیین کننده خواهد بود. هر چه شدت بارش به ساعات بامدادی و صبح جمعه موکول شود شرایط بارش برف و سفید پوش شدن کل شهر بهتر خواهد بود.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.