شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20909 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه برگزار میشود/کمک به مدرسه سازی حتی به اندازه یک آجر هم کارساز است جنون غذا برای پول تکرار تجربه ناموفق گذشته در انتخاب مدیران غیربومی کرمانشاه ۲ محور گردشگری در بافت تاریخی شهر کرمانشاه راه اندازی می‌شود توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا جریمه یک میلیارد ریالی لوازم خانگی متقلب در کرمانشاه بلوار دکتر فتاح فرخی در کرمانشاه افتتاح شد گلبهار بر روی صحنه رفت/ مسئولین به تئاتر نگاه مصرفی نداشته باشند مراجعه بیش از ۱۰۰۰ مصدوم نزاع به پزشکی قانونی کرمانشاه این استادیوم دردی از مشکلات فوتبال کرمانشاه دوا نمی‌کند!  شور و شادابی به ۴۰۰کلاس درس کرمانشاه باز می گردد/حذف مدارس کانکسی تا مهرماه غبار آلود شدن هوای برخی شهرهای استان کرمانشاه براثر وزش شدید باد بافت تاریخی شهر کرمانشاه ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد اولین گروه حجاج کرمانشاهی عازم سرزمین وحی شدند

آماده باش ۱۷۰۰ نیرو در شهرداری کرمانشاه/۱۷۰ دستگاه ماشین آلات برای خدمت رسانی به کار گرفته شده است
13 بهمن 1402 - 15:10
شناسه : 291941
1
مدیر کل هماهن طلوع‌‌کرمانشاه : مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از آماده باش یک هزار و ۷۰۰ نیرو و به‌کارگیری ۱۷۰ دستگاه ماشین آلات برای خدمت رسانی به مردم خبر داد
پ
پ

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، محمد موحدی مجد اظهار کرد: بارش برف و برودت هوا از روزهای گذشته پیش بینی شده بود و ستاد مدیریت بحران و سازمان هواشناسی بارش برف را اعلام کرده بودند.

وی افزود: بنابراین ما در دهم بهمن ماه جلسه ستاد مدیریت بحران را در حوزه خدمات شهری و معاونت محیط زیست تشکیل دادیم به کلیه سازمان‌ها و مناطق درگیر در خصوص برنامه ریزی برای روزهای بارندگی اطلاع رسانی کردیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: همه همکاران در شهرداری پای کار آمدند و برنامه ریزی خوبی صورت گرفت، کلیه ماشین‌آلات و نیروهای انسانی شیفت بندی و تقسیم بندی شد.

وی ادامه داد: ما همه گزینه‌های محتمل اعم از شدت، زمان و میزان بارش را بررسی کردیم، احتمال یخ زدگی معابر و احتمال وقوع بحران در معابر و بزرگراه‌ها بررسی شد، با توجه به موارد پیش بینی شده مشکل خاصی در شهر نداشتیم.

موحدی مجد خاطرنشان کرد: ما در سطح شهر تعداد یک هزار و ۷۰۰ تن نیروهای خدمات و فضای سبز را به صورت شیفت بندی شده سازماندهی کردیم، از شب گذشته تا صبح بارش به خصوص در مناطق چهار و هشت شدت داشت و همچنین در مناطق پنج و هفت شدت زیادی را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: به همین دلیل ما نیروها را به صورت سه شیفته سازماندهی کردیم که حداقل در هر شیفت ۲۰۰ نیرو را داشته باشیم و مشکلی رخ ندهد، همچنین ۱۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و گریدر به‌کارگیری شد و شرایط به خوبی مدیریت شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ما هنوز شرایط عادی را اعلام نکرده‌ایم و همچنان در شرایط اضطرار و آماده باش هستیم زیرا بارش ادامه دارد و با توجه به برودت هوا ممکن است فردا بحث یخ زدگی معابر را داشته باشیم.

وی یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با ستاد مدیریت بحران انجام شده تا در صورت لزوم همکاری لازم را داشته باشیم و در این صورت مدارس در نهایت تاخیر کوتاهی داشته باشند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.