شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه
26 اسفند 1402 - 12:24
شناسه : 292552
1
نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : سیروس گل عنبر کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، با اشاره به اینکه ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه برای نوروز پر شده است، گفت:حدود۲۵هتل در کرمانشاه وجود دارد که شامل ۲الی ۳بوتیک هتل،۵هتل آپارتمان،۲۰مهمانپذیر در شهرستان ها و خود کرمانشاه و همچنین۵۰اقامت بوم‌گردی است که بیشتر این اقامتگاه ها در اورامانات وجود دارد/در مجموع۵۰۰۰هزار تخت برای اسکان مسافران وجود دارد و در صورت نیاز وکمبود تخت میتوان از خانه معلم استفاده کرد، همچنین اکثر ادارات دارای جایگاه و مهمانسرا هستند/گل عنبر با بیان اینکه هتل ها باید همیشه آماده پذیرش مهمان باشند گفت:هتل ها براساس رسالت کاری که دارند باید همیشه آماده و تمیز باشند و در تمام طول سال از طرف ادارات بهداشت،میراث فرهنگی و امکان مربوطه بازرسی میشوند/سال گذشته حدود۷۰تا۸۰درصد هتل های برند پر شده بودند و بقیه هتل ها کمتراز۵۰درصد تکمیل شده بودند و امسال هتل های۴و۵ستاره حدود۴۰درصد رزرو شده اند/گل عنبر با بیان اینکه از سوی دولت هیچ حمایتی صورت نگرفته گفت:دولت به هیچ کدام از وعده های خود عمل نکرده و برای تغییرات و به روز شدن هتل ها تنها راه نجات، گرفتن وام کارمزدی سبک است و انتظار داریم که یک بودجه اختصاصی به میراث فرهنگی تعلق گیرد.
نویسنده : نگار عزتی منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه به وضعیت اماکن اقامتی کرمانشاه در آستانه نوروز پرداخت و از عدم حمایت دولت از هتلداران گلایه کرد.

سیروس گل عنبر کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه، با اشاره به اینکه ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه برای نوروز پر شده است، گفت:حدود۲۵هتل در کرمانشاه وجود دارد که شامل ۲الی ۳بوتیک هتل،۵هتل آپارتمان،۲۰مهمانپذیر در شهرستان ها و خود کرمانشاه و همچنین۵۰اقامت بوم‌گردی است که بیشتر این اقامتگاه ها در اورامانات وجود دارد.

وی افزود:در مجموع۵۰۰۰هزار تخت برای اسکان مسافران وجود دارد و در صورت نیاز وکمبود تخت میتوان از خانه معلم استفاده کرد، همچنین اکثر ادارات دارای جایگاه و مهمانسرا هستند.

گل عنبر با بیان اینکه هتل ها باید همیشه آماده پذیرش مهمان باشند گفت:هتل ها براساس رسالت کاری که دارند باید همیشه آماده و تمیز باشند و در تمام طول سال از طرف ادارات بهداشت،میراث فرهنگی و امکان مربوطه بازرسی میشوند.

وی ادامه داد:سال گذشته حدود۷۰تا۸۰درصد هتل های برند پر شده بودند و بقیه هتل ها کمتراز۵۰درصد تکمیل شده بودند و امسال هتل های۴و۵ستاره حدود۴۰درصد رزرو شده اند.

گل عنبر با بیان اینکه از سوی دولت هیچ حمایتی صورت نگرفته گفت:دولت به هیچ کدام از وعده های خود عمل نکرده و برای تغییرات و به روز شدن هتل ها تنها راه نجات، گرفتن وام کارمزدی سبک است و انتظار داریم که یک بودجه اختصاصی به میراث فرهنگی تعلق گیرد.

گل عنبر در آخر گفت:بیشتر هتل ها وواحدی های اقامتی ما در مناطق میدان آزادی و امیر آباد شرقی(کاشی کاری)وجود دارد که متاسفانه به دلیل وجود دستفروش ها و نصاب ها عملا از دسترس خارج شده و مسافر رغبتی برای مراجعه به این واحدهای اقامتی ندارد و تقاضا داریم که این محل پاکسازی و سامان دهی شود که مسافر بتواند به راحتی به مراکز اقامتی مراجعه کند.

گفتگو از نگار عزتی-خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.