یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20916 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

اعتراض معاون متوسطه به فعالیت غیرقانونی و زیرزمینی مشاوران تحصیلی در استان مراکز معاینه فنی زیر ذره بین بازرسان معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه آیا روغن حیوانی برای فشارخون مضر است؟ دریافت اجباری کمک‌های نقدی حین ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس ممنوع است چرا نباید به سگ‌های ولگرد غذا بدهیم؟ ضرورت نظارت بیشتر معاونت درمان کرمانشاه بر عملکرد جراحان معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه برگزار میشود/کمک به مدرسه سازی حتی به اندازه یک آجر هم کارساز است جنون غذا برای پول تکرار تجربه ناموفق گذشته در انتخاب مدیران غیربومی کرمانشاه ۲ محور گردشگری در بافت تاریخی شهر کرمانشاه راه اندازی می‌شود توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا جریمه یک میلیارد ریالی لوازم خانگی متقلب در کرمانشاه بلوار دکتر فتاح فرخی در کرمانشاه افتتاح شد

دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز
18 اردیبهشت 1403 - 11:42
شناسه : 293085
1
طلوع‌‌کرمانشاه : در آستانه فرا رسیدن سالروز عملیات غرور آفرین «بازی دراز» یوسف جلیلیان معاون قضایی و فرمانده پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه با صدور پیامی  از آحاد مردم ولایتمدار به ویژه اعضای این پایگاه ، دعوت کرد در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز شرکت کنند.
پ
پ

دعوت از اعضای پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز
   
در آستانه فرا رسیدن سالروز عملیات غرور آفرین «بازی دراز» یوسف جلیلیان معاون قضایی و فرمانده پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه با صدور پیامی  از آحاد مردم ولایتمدار به ویژه اعضای این پایگاه ، دعوت کرد در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز شرکت کنند.

هرساله در سالروز گرامیداشت عملیات غرور آفرین «بازی دراز» شمار زیادی از بسیجیان و راهیان نور به این ارتفاعات در شهرستان سرپل‌ذهاب صعود می کنند.که امسال پس از یک هفته وقفه به‌دلیل شرایط جوی نامساعد همچون سال‌های گذشته در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

این مراسم با حضور کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور، یادگاران دوران دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان لشکری و کشوری و با سخنرانی سردار سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور و مداحی مداح قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص ) حاج صادق آهنگران برگزار می‌شود.

لذا از خانواده بزرگ دستگاه قضایی استان و بسیجیان این پایگاه دعوت به عمل می آید همگام با آحاد ملت ایران و پاسداشت خون شهدای گرانقدر، هم‌دوش با کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور، یادگاران دوران دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و دیگر اقشار خداجوی و ولایت‌مدار با حضور حماسی خود در مراسم  معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز، ضمن تجدید بیعت با شهدای گرانقدر وحدت و اقتدار خود را بار دیگر به نمایش بگذارند.

*🇮🇷 روابط عمومی پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه*

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.