یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20916 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

اعتراض معاون متوسطه به فعالیت غیرقانونی و زیرزمینی مشاوران تحصیلی در استان مراکز معاینه فنی زیر ذره بین بازرسان معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه آیا روغن حیوانی برای فشارخون مضر است؟ دریافت اجباری کمک‌های نقدی حین ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس ممنوع است چرا نباید به سگ‌های ولگرد غذا بدهیم؟ ضرورت نظارت بیشتر معاونت درمان کرمانشاه بر عملکرد جراحان معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه برگزار میشود/کمک به مدرسه سازی حتی به اندازه یک آجر هم کارساز است جنون غذا برای پول تکرار تجربه ناموفق گذشته در انتخاب مدیران غیربومی کرمانشاه ۲ محور گردشگری در بافت تاریخی شهر کرمانشاه راه اندازی می‌شود توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا جریمه یک میلیارد ریالی لوازم خانگی متقلب در کرمانشاه بلوار دکتر فتاح فرخی در کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود
19 اردیبهشت 1403 - 11:46
شناسه : 293105
1
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان: طلوع‌‌کرمانشاه : محمدجواد کرانی؛ با اشاره به جایگاه خوب موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در کرمانشاه فعال است که برای اکثر این رشته ها هیچ زیرساختی نداریم/علیرغم اینکه موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در بحث زیرساخت ها با کمبودهای شدیدی مواجه است، اما ورزشکاران ما همواره از مسابقات قهرمانی کشور در رشته های مختلف با دست پر به استان بر می گردند/رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه با بیان اینکه تنها طی یکی دو هفته اخیر ورزشکاران رشته های آفرود و درگ چندین مدال مسابقات قهرمانی کشور را برای استان به ارمغان آوردند، افزود: در مسابقات قهرمانی کشور رشته آفرود که چند روز پیش برگزار شد، تیم استان کرمانشاه متشکل از مرتضی نوری، عبدالله هاشمی، مرتضی کیانی و کاوه رحیمی توانستند عنوان سومی تیمی کشور را بدست  آورند و در کلاس های مختلف نیز مرتضی نوری مدال نقره و عبدالله هاشمی مدال برنز کسب کردند/ در مسابقات درگ قهرمانی کشور نیز که هفته گذشته برگزار شد، عرفان کریمی از کرمانشاه توانست عنوان قهرمانی را کسب کند/ اگر مسئولین حمایت کنند و زیرساخت های لازم برای رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی در کرمانشاه فراهم شود، قطعا به قطب این رشته در کشور و پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور تبدیل خواهیم شد/ از چندسال پیش پیگیری های زیادی برای احداث یک پیست چند منظوره برای رشته های اسلالوم، درگ، موتورریس، کارتینگ و تیونینگ و آپشن در کرمانشاه داشتیم و قول هایی را از مسئولین پیشین استان هم گرفتیم، اما متاسفانه به سرانجام نرسید. 
منبع : ایسنا
پ
پ

 رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه به ظرفیت های خوب کرمانشاه در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی اشاره کرد و گفت: اگر مسئولین حمایت کنند و زیرساخت های این رشته در استان فراهم شود، کرمانشاه می تواند به پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور تبدیل شود.

محمدجواد کرانی؛ با اشاره به جایگاه خوب موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در کرمانشاه فعال است که برای اکثر این رشته ها هیچ زیرساختی نداریم. 

وی افزود: علیرغم اینکه موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در بحث زیرساخت ها با کمبودهای شدیدی مواجه است، اما ورزشکاران ما همواره از مسابقات قهرمانی کشور در رشته های مختلف با دست پر به استان بر می گردند. 

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه با بیان اینکه تنها طی یکی دو هفته اخیر ورزشکاران رشته های آفرود و درگ چندین مدال مسابقات قهرمانی کشور را برای استان به ارمغان آوردند، افزود: در مسابقات قهرمانی کشور رشته آفرود که چند روز پیش برگزار شد، تیم استان کرمانشاه متشکل از مرتضی نوری، عبدالله هاشمی، مرتضی کیانی و کاوه رحیمی توانستند عنوان سومی تیمی کشور را بدست  آورند و در کلاس های مختلف نیز مرتضی نوری مدال نقره و عبدالله هاشمی مدال برنز کسب کردند. 

وی تاکید کرد: در مسابقات درگ قهرمانی کشور نیز که هفته گذشته برگزار شد، عرفان کریمی از کرمانشاه توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. 

کرانی در ادامه افزود: اگر مسئولین حمایت کنند و زیرساخت های لازم برای رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی در کرمانشاه فراهم شود، قطعا به قطب این رشته در کشور و پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور تبدیل خواهیم شد. 

رئیس هیات مورتوسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه تصریح کرد: از چندسال پیش پیگیری های زیادی برای احداث یک پیست چند منظوره برای رشته های اسلالوم، درگ، موتورریس، کارتینگ و تیونینگ و آپشن در کرمانشاه داشتیم و قول هایی را از مسئولین پیشین استان هم گرفتیم، اما متاسفانه به سرانجام نرسید. 

وی با بیان اینکه اخیرا اعتباراتی برای احداث این پیست مصوب سفر رئیس جمهور به استان اختصاص یافته، اعلام کرد: امیدواریم ظرف ماه های آینده عملیات اجرایی پیست چند منظوره موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در دهکده المپیک آغاز شود تا شاهد یک جهش و رشد قابل توجه در این رشته ها در کرمانشاه باشیم. 

کرانی تاکید کرد: باوجود اینکه هیچ زیرساخت مناسبی برای رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی در کرمانشاه نداریم، اما در کنار مدال آوری ورزشکاران، تلاش کرده ایم تا میزبانی مسابقات مختلف را برای رشد و پویایی این رشته در استان داشته باشیم. 

وی یادآورشد: براین اساس برنامه ریزی شده تا جمعه هفته آینده (۲۸ اردیبهشت) مسابقات چند جانبه در رشته درگ را با حضور ورزشکارانی از استان های غرب کشور در دهکده المپیک برگزار کنیم. 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.